Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

AdjuTec Pharma

Fikk vekket interessen for dette selskapet i Radium ep 163. Er det noen som vet hvor man kan tegne seg for aksjer?

Kort sagt har selskapet utviklet en vannløselig adjuvans som ødelegger motstandskraften til farlige antibiotikaresistente bakterier. Dette kan blant annet bidra til å redusere bruken av antibiotika.

https://adjutecpharma.com/

Enig! Det virker lovende og jeg gleder meg til å følge utviklingen og resultatene av studiene de gjør. Men de har vel ikke tenkt til å gå på børs helt enda?

Ser ut som planene er å hente 50mill i år, hvor Oslo Cancer Cluster jobber direkte mot privatinvestorer.

Planen videre er å hente 200mill neste år og dermed rundt 600mill (trolig via IPO/børsnotering) i siste runde.

Stemmer. Kan man tegne seg for aksjer før IPO/børsnotering om man ikke allerede er en investor i selskapet?

Vil tro de ikke har noe problem med å hente inn de første millionene de trenger til pre kliniske studier. Resultatene av dem blir veldig spennende å se. Mennesker har mange enzymer som er avhengige av sink, så det er viktig at teknologien er så spesifikk at det ikke skader oss

Meget spennende! Det var nettopp dette med tegning av aksjer jeg også opprinnelig lurte på da jeg starta tråden. Mistenker at man må kontakte OCC/Inven2 direkte, og at de i første omgang er veldig selektive med type investorer og minstebeløp for tegning.

Det kan være! Som småinvestor regner jeg uansett med å måtte vente til børsnoteringen. Tenker du å ta kontakt?

Har mailet med Bjørn Klem. De er i dialog med (større) investorer, så de er nok målrettet i denne omgang.
Han skrev vel og merke at han skulle ta kontakt om inngang under 100k € var aktuelt…

2 Likes

Fra Aftenposten Innsikt for en uke siden: “Antibiotika: Et snev av håp i resistensens verden” :

Fin artikkel. Synd de ikke har plukket opp ZinChel enda! Det hadde garantert fått plass i artikkelen

Bjørn Klem innstilt som CEO:

1 Like

Står foran en emisjon nå, hva tror dere om potensialet?