Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Airthings

Her ser det ut som den har steget jevnt og trutt men lite fart og volum. Denne uken er det tall slipping og vi endelig se om de er i rute for Q3.

Hvorfor virker ikke denne med kurs i Tekinvestor ?

Kjøpte selv nylig Airthings Wave, bra om en vil sjekke eller overvåke radon i boligen.

Har en Ramon 2.2 som jeg har hatt en årrekke, kjekt å ha Wave med app med statistikk og utvikling over tid.

Aner ikke noe om selskapet, men produktet er ihvertfall bra.

Tok en bevakingspost i Airthings idag, rapport 19 November. Pen mulig IPO-flag formasjon. Handles 7x revenue på 2020E.

3 Likes

Ja jeg mener dette er ett røverkjøp på disse nivåer. Se på nylig huddly som fikk kjempe resultat, Airthings erca ett år i fra det resultate men Kursen er mye lavere og marginene er høyere. Hele 70% ±. Så har vi nå Corona, jul og alle salgs dagenen. Tror du har gjort en fantastisk inngang. Jeg har snitt på 10.2, men (Markeded har gått bedre en denne idet siste så alternativ investeringer har nokk gjort det bedre) tror nå er starten, blir det ett bra Q3 … da blir det tidlig jul i år. og husk de kjøper egne aksjer og frem til emisjons kurs på 13.5kr helt genialt (Men tro det er volumavhening, Så mer handel gir enda mer handel…)

1 Like

Inngang och inngang, kjøpt en bevakingsposisjon på ynka 10k. Om det tekniske levererar og den bryter opp kjøper jeg 1/3 av tiltenkt posisjon, 1/3 etter snakk med management og 1/3 om selskapet leverer. Liker generellt IPO flag formasjoner, de tenderer til å levere. Får se om den bryter opp over 12 kr nå i uken, tas rapporten godt imot så ser vi all time highs i november/desember.

2 Likes

Dette liker jeg. Har en god plan som en holder seg til og ser at virker og gjenomfører den. Jeg har gjort all research up front og pleier og kjøpe aksjer etter emisjoner og de går på børs. Før var det OTC men nå er jo Merkur den nye start plassen. Disse har jeg virkelig troen på og noe som kanskje ikke kommer frem i tekniske analyser er emisjons kursen som var på 13.5kr hvor profesjonelle handlett mye. Så falt den pgr (tror jeg, alt for mange selskaper på markedet samtid og “gode selskaper” har blitt glemt. Dette tro jeg er ett av de) planlegger og ha de 1-3 år alt etter performance. Gleder meg enormt til tall og Q3. (Få litt påfyll av fakta og ikke bare estimater).

Ikke så insatt i selskapet mer enn at jeg lest prospektet. Men spiller på en IPO U-turn formasjon. Nivået 11 kr var the magical level, kjøpte der. Regner med at 12 kr ryker snart.

Slik som dette. Så langt 10/10.

Utrolig spennende, Jeg ser at 11.8kr til 12.60kr er det markert rødt i merke. Hvabetyr det for oppgang. Liker godt slike tekniske signaler. Det var det jeg starte med i begyndelsen at det så ut som den var inne i en oppgangs trend med bedre volumer og stigning. (Men den infoen du gir topper jo dette) Takk for deling. Det er vel bare og gå all inn da… hehe…

Inget som sier jeg fått rett. Men fordelen med teknisk analys er at du ikke trenger vite noe som helst om selskapet. Kursen stiger på grei volum, og tar nya highs. Er nok for meg til å vite at kjøpere er villige til å betale høyere pris. Hvordan utviklingen blir vet jeg ikke. Men min stopp nivå er satt, nå venter jeg bare :man_shrugging: :man_shrugging: kan som nevnt svært lite om selskapet.

Det ble jo en meget pen oppgang i fag. 2 dager til resultat. Spennende.

f050405657f9ac48d3b976051436e885

2 Likes

Hvor kom ikke børsmelding til Airthings her inne ?

Airthings and Schneider Electric sign an agreement to distribute and commercialize the Airthings for Business solution

1 Like

Airthings sine radonmålere er geniale. Alternativet er gjerne sporfilm, det koster 600-1000 hvis en skal sjekke flere rom/etasjer, Airthings sin Wave måler kontinuerlig og koster ca 1500, en billig penge. Anbefaler alle som ikke er trygge på om huset er innenfor grenseverdi å sjekke.
Spesielt etter å ha kjøpt bolig, da kan en gjerne få dekket eventuelle tiltak av selger? Jeg tabbet meg ut og tenkte ikke i de baner.

Ny børsmelding fra Airthings. Aktuelt tema i disse dager: https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2020/11/18/7589461/airthings-lanserer-risikomaler-for-virus

1 Like

Ja dette er Genialt. Nå er det 2 børsmeldinger på 2 dager og i morgen er det Q3 resultatet. For en uke dette blir. Jeg ser store muligheter for dette selskapet og nå endelig begynner de og nærme seg emisjons kurs. så denne er billig enda.

1 Like

Ble jo bra dette :+1: jeg takker for meg. Lykke til!

1 Like

Vel blåst. Da sitter vi langsiktige igjen… hehe Jeg er storfornøyd med denne investering som en 1-3 års kanditdat. Vokser de som tenkte er det 1mrd omsettnign on 3 år. Da snakker vi en annen kurs ja.

Hvilke forventninger er det til morgendagens kvartalspresentasjon?

Jeg er utrolig spent. Liker veldig godt aktivitetn i det siste med nye produkter og kontrakter. Jeg har alerede handlett litt til og sitter på kjøpe knappen om jeg skal ta øke før i morgen.