Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aker Clean Hydrogen- ACH

1 Like

Oslo (TDN Direkt): Regjeringen foreslår på kort sikt, frem mot 2025, å legge til rette for at det i samarbeid med private aktører kan etableres fem hydrogenknytepunkter for maritim transport, etableres ett til to industriprosjekter med tilhørende produksjonsanlegg for hydrogen, og etableres fem til ti pilotprosjekter for utvikling og demonstrasjon av nye og mer kostnadseffektive hydrogenløsninger og teknologier.

Sterkt kjøpssignal ved pris over forrige ukes høy på 7.950!
Følg med…

1 Like

Der kom bruddet!

1 Like

Blir trangt inn døra i slutt-auksjonen i dag og åpning i morgen :slight_smile:
Sterk støtte på 8,00 blir etablert, som også er 50% korreksjon fra toppen.

Hvorfor skal 8,00 være en sterk støtte?

50% korreksjon fra toppen. Fibonacci-nivĂĄ.

Hvorfor skal det funke denne gangen nĂĄr den har falt gjennom tidligere?

Momentum…
Du får følge med i morgen hvor lite omsetning det blir under 8 kontra over 8.
Tror vi ser 8.3-8.5 i morgen.

Det er mulig at aksjen skal opp i morgen, det vet verken du eller jeg, men om det skjer er ikke fordi 8,00 er et støttenivå i aksjen.
Lykke til

Jaggu solid støtte, holdt i 10 min :wink:

Bare ĂĄ laste opp pĂĄ 8!

Bare å vente så får man kjøpt billigere…

Meget sterk støtte på en skikkelig rød dag!
Lover godt for neste uke som blir grønn.

Fortsatt sterk den støtta ser jeg, holdt under 10 min idag :sweat_smile: :+1:

Fortsatt resten av uka pĂĄ ĂĄ karre seg opp til 8.50.

https://newsweb.oslobors.no/message/536546

“We have just produced the first kilogramme of clean hydrogen in Berlevåg, and
we already see promising synergies,” adds Bue, who is also the CEO of Varanger
Kraft Hydrogen AS.

Da ble det trangt inn døra!
8.50 kommer fort nĂĄ.

1 Like

Pareto

Aker Clean Hydrogen announced this morning that its project for green hydrogen and ammonia in BerlevĂĄg together with Varanger Kraft successfully passed the feasibility study and concept phase. The 100 MW project (with expansion possibility to 200 MW) should now enter the next phase with FEED and subsequent FID, and highlights the maturity of the project and the seriousness of ACH to take a leading position as a green hydrogen and ammonia developer and owner/operator. This will be one of the first production plants of green ammonia and will start producing by the end of 2024. BUY/TP NOK 22.

1 Like

Sitter du her fortsatt å tviholder på støtta di :sweat_smile:?

Virker jo ikke som det er noen bunn i denne her…

Har ikke satt meg inn i caset så har bare et par kjappe spørsmål som jeg håper noen glupinger har svar på :slightly_smiling_face:

Hvor langt har ACH kommet ift. Nel, og hva er hovedforskjellene mellom dem?

Leser i artikkelen under at det er mindre risiko knyttet til ACH grunnet teknologi og utførelsesrisiko. Betyr dette at det kan være aktuelt med et samarbeid med f.eks. Hydrogenpro som står for teknologien, eller er jeg helt på bærtur :sweat_smile:

“«Vi argumenterer for at ACH bærer mindre risiko enn andre noterte «pure-play» hydrogennavn, da selskapet kun primært har risiko knyttet til hydrogenmarkedet, mens teknologi og utførelsesrisiko spiller mindre rolle med deres integrerte forretningsmodell som dekker hele livsperioden til eiendelen», skriver Pareto.”