Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2017

Hei!

  1. februar går startskuddet for Aksje-NM 2017.

Nytt av året er live aksjekurser som vil være tilgjengelig og gratis for alle deltakere i konkurransen.

I år varer Aksje-NM i fire uker og avsluttes 28. februar.

Deltakerne investerer 100.000 fiktive kroner på Børsen. Deltakeren som har høyest avkastning på sine aksjer ved konkurransens slutt vinner. Det kåres ukevinnere og en hovedvinner der begge vil bli premiert av våre sponsorer.

Det vil bli publisert artikler om konkurransen, regler, deltakere, premier og tips fortløpende på E24.

Her kan du melde deg på.

Velkommen som deltaker i Aksje-NM 2017!

10 Likes

Noen her på forumet som gjorde det ganske skarpt noen av ukene i fjor, blir spennende å se i år. Jeg har meldt meg på igjen.

8 Likes

Jeg også. Mekka en Tekinvestor gruppe som i fjor så det er lettere å holde oversikt over de som vil delta.

4 Likes

Jeg er også påmeldt. Morro med litt lekepenger. Da skal jeg se om jeg finner gruppa.

3 Likes

Har laget tekinvestor for 2 dager siden hehe

5 Likes

Planen min blir max i Funcom fra start før jeg hiver alt over i axa mot rapporten

2 Likes

Jeg blir selvsagt med i gruppen, men fant ingen grupper. Hvordan får jeg den opp?

3 Likes

Jeg fikk invite fra @steart78

Må være med!
Setter pris på link til gruppe, frist for påmelding?

ahh, det fikk jeg ikke med meg. Skal vi slette vår? (er bare holmes, Kratos og meg der nå + invite til Morti)

Edit: Si hva dere har kalt dere, så skal jeg legge dere til (med mindre @Hakon vil overta)

1 Like

Er ikke noe frist egentlig.
Kan komme inn når du vil og spille til det er slutt. (fra 1. feb og 4 uker)

1 Like

Jeg kan godt slette gruppa så kan heller du invitere meg :&

2 Likes

Finner heller ingen grupper der inne. Jeg er ‘gnomeflop’ - inv plx!

Edit: Fikk endret brukernavn til Madone :slight_smile: Takk for invite @steart78 !

1 Like

Registreringsperioden er over. :frowning: :frowning: :frowning:

Neida :wink:

Er Jensen der også, sleng gjerne over en invitasjon.

1 Like

Fikk også den meldingen i Chrome. Muligens pga. adblocker? Fungerte fint å registrere seg i internet explorer :unamused:

1 Like

Er ChristianN send meg gjerne en invitasjon :slight_smile:

Må vel nesten bli noe shipping eller biotek når konkurransen setter i gang. :smiley:

1 Like

stockking er med. tar gjerne i mot invite :slight_smile:

1 Like

Duogdu er med, invitasjon? :slightly_smiling_face:

1 Like