Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksje-NM 2018

De er klar over at alt ikke er 100% enda, og de jobber fortløpende med det.

Hei,

Det stemmer at vi har hatt problemer med Aksje-NM tidligere i dag. Dette har medført at vår systemleverandør Oslo Market Solutions som også leverer data til Oslo Børs, tok ned spillet noen timer for å fikse de mest alvorlige problemene, som gikk på at noen hadde fått solgt alt for mange aksjer. Dette problemet er nå rettet. Vi er også klar over at det gjenstår noen mindre alvorlige problemer som det du nevner som vår systemleverandør gradvis vil rette på.

Vi beklager at starten ikke har gått knirkefritt, men håper du får glede av spillet i ukene fremover.
Lykke til,

Vennlig hilsen
Martin Hagh Høgseth
Journalist, E24

Har som mål å komme blant de 10 dårligste, men har foreløpig ca 150 “foran” meg !

1 Like

Invite kebabsjefen til tek gruppa?

Kan eg inviteres ?
« kanel»

1 Like

Jeg vil også være med i tek-gruppa, samme navn som her.

Legg gjerne meg til og. Ikke mye aktiv forvaltning, men portefølje er satt opp :slight_smile:

Forøvrig bruker laplagam der og.

Legg til meg også. Ligger som forventet i bunnstriden. Blir vel værende der #biotek :heart:

Fan, har glemt denne :frowning: Ja ja . kanskje neste år ;D

Brandt heter jeg

Jeg ble med, men så fucket de opp første dagen og kontoen min ser ut til å ha blitt deaktivert når de ryddet opp. Synd, for jeg kjøpte Funcom for ca 15,87 første dagen :stuck_out_tongue:

På ingen måte for seint, du får fortsatt med deg første uka, selv om noen dager er borte

Får gjerne legge til meg også. Signor heter jeg i aksjeNM

Har lagd meg ett konto, men fant ut att man ikke kan kjøpe mer enn 25% i en posisjon?

Unknown

1 Like

Det stemmer dessverre…

1 Like

Hærlig å komme på pluss siden etter en uke i minus, ett par galematias trader i imsk og ele gjorde susen, hadde aldri turt det med ekte penger

3 Likes

Bare innrøm det Kronn, det er akkurat sånn du pleier å holde på. :smile:

3 Likes

Hehe, måtte trekke litt på smilebåndet nå :joy:
Jo, min gamle strategi var preget av den type trading, har blitt litt mer forsiktig :cowboy_hat_face: men, Joda :grinning:

3 Likes

hehe, forutenom noen trades i Funcom, er NM porteføljen min så langt fra RL porteføljen min man kan komme. Sitter blandt annet med en saftig minus i WRE :sweat_smile:
Må jo forsøke å ta noen high risk lodd som virkelig kan gjøre utslag - ene eller andre veien :slight_smile:

1 Like

Din gamle strategi? Du handlet da APCL for ikke så altfor lenge i det gule området? :cowboy_hat_face:


… ser at det nesten er et år siden. Tiden flyr! :stuck_out_tongue:

1 Like

Den saken i gult var bra, men da mente eg jo at Apcl kunne være bra, fundamentalt, noe som igjen endret seg stort med tanke på usikkerheten rundt lisensene, som kom i området da eg gikk ut, nesten på topp.
Men, kjøper gjerne jalla nå, bare ikke med 25% av porteføljen som man gjerne gjør i NM med fiktive kroner :sweat_smile:

1 Like