Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Argeo AS

Såvidt jeg kan skjønne er det med i en anbudskonkurranse i India, ifølge SBM1 mot i praksis kun en reell konkurrent, tror denne nærmer seg tildeling.
Det er opprettet en fb gruppe som kan være grei å følge.

(1) Argeo Investors | Facebook

Ikke lenge til den første av to SeaRaptor 6000 AUVer fra Teledyne leveres. Den første skal komme i løpet av Q4 i år, den andre første halvdel av 2022.

3 Likes

Den saken der stinker. Ville ikke kjøpt den aksjen basert på hva som står i den “artikkelen”.

1 Like

Mye av det finner du igjen i sbm1 sin analyse av 20.8.21
Synes artikkelen er spennende lesing og samsvarer mye med det jeg fant i den 39 sider lange analysen av sbm1.

DISCLAIMER
Innholdet på Investornytt representerer ikke Investornytt AS´ meninger, men er forfatternes egne subjektive ytringer. Innholdet på Investornytt skal ikke sees som finansielle råd. Aksjehandel, kryptovaluta, kryptokunst og all form for trading er svært risikabelt og du kan i verste fall tape mer enn du har investert. Alle må gjøre sine egne vurderinger og ikke handle basert på informasjon på Investornytt. Personer i eller nærstående Investornytt AS eier aksjer i selskapet. Forfatter eier aksjer i selskapet.
Den disclaimeren sier det meste, lite objektive vurderinger der.

2 Likes

Han skal nok selge seg ut og prøver å få opp prisen :+1:

Han eier jo tross alt ikke mer enn 310 000 aksjer i selskapet :man_shrugging: (og alt er kjøpt den siste uken…)

For all del; selskapet er spennende og jeg følger med på det - men syntes fremdeles det mangler en del svar. Denne “analysen” svarer vel heller ikke på noe vi allerede ikke vet.

Urbanium selger stort sett hver uke…FYI
De hadde ca 900 000 i juli og er nede på ca 315 000 nå…

Meglerhus er heller ikke objektive… finnes det noen som er objektive? Ikke ment som noe forsvar av artikkelen.

Ingen er objektive, aksjesladder podden er et annet godt eksempel i så måte.
Så kanskje noen burde tenke seg om to ganger før man går til angrep, man møter fort seg selv i døren med et jævla smell…

1 Like

Artikkelen i seg selv er vel for det meste copy/paste Sparebank1? Og lagt på noen store ord for å hausse aksjen noe voldsomt. Synes det fremstår som at det ikke er gjort mye eget arbeid/analyse.

Edit: jeg har selv aksjer i selskapet og er bull på måten de skiller seg ut vs konkurrenter.

Påmelding til morgendagens presentasjon:

1 Like

Argeo AS: Geonova and NCS Exploration Deep Sea Mineral Conference presentation

1 Like

Argeo AS – Invitation to presentation of Q3 2021 Financial results

Argeo AS – Argeo selected for AUV work in the Americas for an undisclosed customer, awaiting final confirmation

Argeo AS - Primary Insider Notification

Argeo - Changes in Argeo’s corporate management

Argeo AS: Notice of Extraordinary General Meeting

Argeo - Extraordinary General Meeting delayed to 10 December 2021