Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

B2 Impact (B2I)

Starter en tråd om B2Holding:

B2Holding provides debt solutions for banks and institutional vendors. Our vendors and business partners can rely on our solid industry experience, and trust that we aim for best practice in all our activities.

4 Likes

Anbefaler de som kan å stikke innom Shareville, søke opp nicket Spyflua, og lese hva han skriver om B2H. Han mener de dobler EBITDA, og at dette kanskje er en av de mest risikofrie aksjene per dags dato. Kursen har vært lenge rundt 15.00-15.50.
Q4 slippes 27feb om jeg ikke husker feil, eventuelt 28 feb.

Spyflua mener det om alle aksjer han selv har i sin portefølje, alt skal vokse inn i himmelen fram til han selger da e selskapene overpriset og det meste er negativt. Er blitt nevnt i axa tråden her i foumet tidligere. Lykke til med dine investeringer.

2 Likes

Takk for det.
Joda, nå er han all inn i B2H, så vi får se hvordan det går - men det ser hvertfall meget bra ut både for han og for min egen del der :slight_smile:

Blir veldig spennende i morgen for B2H :slight_smile: Gleder meg til tall, for dette har vært en søvndyssende affære hittils

1 Like

Spyflua er en av de personene man bør styre unna.

4 Likes

Utdyp gjerne det @Evilfreud.

Skribent med bedre kunnskap om inkassobransjen skal du lete lenge etter.

Han kommer med mye relevant info og har rett på lang sikt, men bruker også shareville til sin fordel med å trade aksjen. Han har gjort det i AXA og vil helt sikkert gjøre det i B2H

2 Likes

Det ser ut til at det kan bli litt action her i dag. Leverer gode tall, samt melder store innkjøp og nye markeder. Spennende.

1 Like

Ser ut som @Evilfreud fikk rett på innside chatten. "Toget har gått mye i B2H, la oss hoppe av og kjøpe billett på AXA toget som står stasjonert ish ved siste emisjon og innsidekjøp "

Får se utviklingen iløpet av dagen.

1 Like

Overrasket over hvor svak B2H egentlig er.

Jepp, litt svak start. Håper på en stigning på slutten av dagen :slight_smile:

Enig. Hadde ventet meg mer selv.

For et enormt snork av en aksje. :stuck_out_tongue:

5 Likes

Ser ut til at de begynner å dra inn penger nå. 104 millioner i resultat etter skatt i q1. Selskapet er på børsverdi 5.68 mrd. Endte på kurs 15.40. Dette er jo en aksje som også skal gi utbytte, så tenker etterhvert at denne kan bli mer og mer aktuell.

2 Likes

Fin oppgang de siste dagene og ATH i dag :smile:
Mange som er inne i b2h her på tekinvestor?

1 Like

Jeg har ca 50 k. Solgte Axactor for lenge siden. B2H er der som Axactor håper å komme.

Artig, har ca 20% av porteføljen min i B2H og har virkelig troa!

Litt slapp utvikling i denne aksjen etter emisjonen forrige måned. Handles nå til 1,25 under emisjonskurs. Regner med det snur snart, da dette er solide greier.

Så enig, så enig!

1 Like