Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

Du hadde jo omtrent firedoblet innsatsen da! Ikke verst! Hvor lang tid tok det?
Må være surt å tape, men da lærer man til neste runde :sweat_smile::+1:
Minner om meg når jeg spiller online poker.
Gjør det veldig bra på mindre turneringer og lave cashgames, men så blir jeg lei/overmodig og hopper inn i større, dyrere turneringer med seriøse premiesummer, og for å si det på Finnmarksk, da kuke æ det til! :joy::joy:

2 Likes

Du ser jo økningen dag for dag i posten der over. :=)

Da du startet ja, 14? 12 dager da. Finner du oppskriften så gjør jeg det samme med halve Nanobunken min nå før ASH i desember, så kjøper meg inn igjen med 3 ganger så mye cash :sweat_smile::+1:

2 Likes

Utfordringen er jo at markedsmanipulering er lov i kryptoverden. Og det er jo basically det som skjedde idag. Kursen pushes massivt oppover av koreanere. Nå er den på 8800. Bitfinex har vært nede og gdax var nede omtrent samtidig. Tilfeldig? neppe. :smiley:

Men investerer man uten gearing er man jo ganske safe. sånn egentlig.

2 Likes

Enig i både filosofi og konklusjon, og der er som du nevner like fort ned igjen… Fra min 0.7 til 0.0276… :slight_smile: Men jeg er i hovedsak en hodler i både aksjer, fond og eiendom, men denne BTC-tradingen viser meg (som Evilfreud nevnte) mine egne feil, og tendenser litt klarere. Nå har jeg 5% gevinst som strategi for å komme meg opp på 0.1 igjen, tok 7% igår da trenden opp var sterk, så man må jo se an slikt før salget, dumt å ta gevinst når du “vet” det skal videre opp for så å sette en ny posisjon, da taper du jo både ‘kurtasje’ og gevinst :slight_smile:
Uansett et herlig prosjekt!

1 Like

Bitcoin XBT på Nordnet har vært en oase i høst for min del, og ila helgen har det steget 10% til, kanskje mer. Vet ikke helt sikkert på hvilken kurs den stenkte på fredag kl 17:30, men det blir fort penger! :slight_smile: Nå kjøpte jeg meg inn på dippen i september da, og har snitt på 156 SEK, som tilsvarer $3700, langt over doblet innskuddet - og det er med 67% av hele portisen min på Nordnet :crazy_face: YOLO

Skal man tape store summer, så er nå tiden for dette, og ikke når man er 55, så da har jeg 18 år på meg til å spare det opp igjen, litt ekstra risk frem til 2020 er min plan.

2 Likes

Dæven så gammel du hørtes ut når du sa 18år til 55. 24 igjen her :face_with_thermometer::face_with_head_bandage:

1 Like

Haha!! :slight_smile: Vi er jo ikke ungfugler lengre - og GODT er det :wink: Når du har bikka 30 er livet så mye bedre. De 20-årene var en brutal opplevelse :crazy_face:

Må bare bli ferdig med småbarnsperioden først :grin:

1 Like

For å sei det på godt norsk: dokke e bare någen sjedungar heile gjengen!:joy:

2 Likes

Når du @Hakon er 61, så bikker jeg 100! :joy: Da kan du komme på besøk, så kan vi snakke om tiden da Funcom aksjen var 1,99. Kanskje den da er kr. 199,- :moneybag:

3 Likes

Har inte bikke 30 ennå, men når 30 kommer så kommer vel mest sannsynlig første avkom som ett brev på posten.

Gi meg pappa perm, gi meg pappa perm, gi meg pappa perm, gi meg pappa perm, gi meg pappa perm, gi meg pappa perm. Gi meg pappa perm, gi meg pappa perm, gi meg pappa perm, gi meg pappa perm, gi meg pappa perm, gi meg pappa perm.

Trenger litt måneder med 100% børsen.

5 Likes

Bare skårunga hele gjengen da :sweat_smile: 11.5 år til 55 her.
…å dæven… :joy:

3 Likes

Jeg er opptatt av IPS… hmmmmm😆

1 Like

Påtide å bestille gravplass snart da

3 Likes

For sta til å daue tidlig, min familie bruker å bli oppi 80-årene.
Da kan de bare tippe meg på havet, bare tull å bruke penger på kiste, plass og stein. Heller bare gi meg en vikingbegravelse, tenn fyr på fanskapet :joy:

Jeg har perm fra nyttårsaften til 17. mai 2018 :blush: Da skal det TRADES!!

1 Like

Haha uskyldige menn som ikke har opplevd helvettes porter åpne seg. Dere aner ikke hva dere går til.

Hilsen sliten småbarnspappa

8 Likes

Det blir ikke mye tid til trading i en pappa perm :sweat_smile: men mye frisk luft er det sjans for :grin: tror jeg gikk i 2-3 timer hver dag. Aldri vært i så god form som da :sweat_smile:

2 Likes

Hørte vi et snev av Per Fugelli her? :rofl:

1 Like