Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

Aldri for sent :wink:

3 Likes

Joiner utfordringen.

2 Likes

6638 nå. PCI begynner å ta seg opp :slight_smile:

3 Likes

Joiner på nyåret i en eller annen form jeg også. Elsker challenges :blush:

3 Likes

Ja, jag ger det också ett försök på nyåret! Har inte hunnit tills nu😀

2 Likes

Post status i kroner og ører, så slipper jeg å tolke noe som helst form for forskjellige screenshots, plattformer o.l. :blush::+1:

2 Likes

Status 4972

1 Like

4 747,72

skylder delvis på nordea at jeg er i minus heh heh… var en tur over 5 men ble f ikke kvitt aksjene

2 Likes

8275.- 8tegn

2 Likes

6 399, glapp ballen og hoppet ikke av pcib på topp.

Ser at jeg blir myrdet av nordnet sin kurtasje!

1 Like

18000, var nede på 10 men ble reddet av dippen. Hodl’er litt RAI og IOTA nå

1 Like

Hva da? Finner ikke noe.

1 Like

Fylle dagene med noe i romjulen :slight_smile:

3 Likes

Da hiver jeg meg på med en Nordnet konto. 5k snart overført. Litt romjulslæring!

3 Likes

Startet med 1700kr i krypto for 5mnd siden, er nå 11000kr :slight_smile:

8 Likes

Her kommer en sen oppdatering pga jul som dekker til og med søndag(julaften).

Saldo: $34430 (285,000 NOK)

Ukesresultat:

Saldo: +22,000 NOK
Prosent: +8,37%

Hadde to røde dager 20. og 21. desember. Her hadde jeg noen trades hvor jeg ikke fulgte strategi, og gikk for homeruns fremfor å sikre i hvertfall delvis gevinst tidlig. God lærdom. Hentet inn igjen tapet 22. Tradet ikke 23., 24., og 25., delvis på grunn av huset fullt av gjester, og delvis på grunn av få muligheter i markedet da alle coins var korrelert med BTC under dumpen. Det var noen gode oversolgt 1 og 4 timers muligheter, men misset disse på grunn av jul.

Har slurvet litt med loggingen, så derfor blir denne posten uten statistikk, og jeg har 40-50 trades jeg gå tilbake og finne infoen på for å få loggen korrekt. Jeej. Etter å slurvet med loggingen i noen dager, begynte jeg også å slurve med strategien. Ikke tilfeldig. Back on track med begge deler nå.

Kvelden 2. juledag våknet altcoins til liv igjen, og da var jeg på igjen. Kommer ny og mer utfyllende oppdatering etter denne uken.

Fortsatt god romjul alle sammen!

20 Likes

Sniker meg oppover her jeg og. 7098 nå. Satser på at PCI Biotech holder koken videre fremover. Masse triggere fremover. Blir å tviholde på aksjene fortsatt :slight_smile:

1 Like

sinsyke mann!

Trader du alt coins ? hvilke coins trader du nå og hvilken børs?

Trader alle coins som er tilgjengelige på Bitfinex, men i hovedsak BTC, LTC, ETH, XRP og IOT pga volatilitet og likviditet.

Har opprettet en Binance-konto også så jeg kan trade flere coins, men blir lite fokus på det i første omgang i hvert fall.

2 Likes