Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

Hvordan bruker du RSI 14?

Jeg kan hjelpe deg med screencast; fyr opp powerpoint, gå til “insert” og velg “screen capture” og trykk record. PPT tar opp skjermen til stopp. Så kan du eksportere i mp4. Easy.

3 Likes

Jeg ser at om du bruker RSI 20 og kjøper i det den går fra oversolgt og over RSI 30 så er det en del kroner å hente ved å selge på RSI 45. Gjerne i kombinasjon av inside bar :ok_hand:

Sakte, men sikkert (?) :turtle:

5839

7 Likes

10758 her nå

4 Likes

Ingen endringer, enda DOVU og BNTY i kryptoporteføljen. Brutalt dette :sweat_smile:

image

3 Likes

Gleder meg til rapport for uke 8, @Oivran :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Likes

Kort oppsummering uke 7

Status uke 1: ca 9500 ([email protected])
Status uke 2: 16500
Status uke 3: 18000 (kjøpt RAI@ og IOTA)
Status uke 4: 53000 ( 227 RAI@23 og resten cash)
Stauts uke 5: 75000 ( 239 RAI@33, 352PRL@2,39 og 620 dollar cash)
Status uke 6: 65000
Status uke 7: 37000

Jeg har nå startet en ny challenge som går ut på å få 75000 til å bli 5000. Har hatt 2 bra uker på rad nå og nærmer meg målet med stormskritt.

test1

15 Likes

Skulle kastet meg med på Bitconnect toget, da hadde jeg allerede nådd målet :chart_with_downwards_trend:

1 Like

Det klarer du helt fint. Jeg har trua på deg :smile:

2 Likes

Har et forsøk på trade inne på NANO nå, 82-86. Går sånn så der hittil. :stuck_out_tongue:

1 Like

Markedsverdi akkurat nå er 5100 for min del. På det verste var jeg -16% I pci i dag… Jaja, godt det ikke er tidsbegrensning :grinning:

2 Likes

Rapport uke 8:

Antall trades: 56

Vinnere: 36

Tapere: 20

Snitt vinnere +1,47 %

Snitt tapere -1,39 %

Saldo: $119316 (935,000 NOK)

Saldo: +155,000 NOK

Prosent: +20,79%

Denne uken har jeg hovedsaklig tradet BTC. Korrelasjonen i markedet er så sterk for øyeblikket, at uavhengig av hva du trader trader du minst 80% BTC. Med det mener jeg at om du trader på et bullsignal i XRP, og BTC får et bear break, vil bullsignalet i XRP være ubetydelig, og prisen vil følge BTC´s fall.

De siste dagene har jeg syntes markedet har vært vanskelig å lese, og gått omtrent i break even siden fredag. Derfor gått ned på posisjonsstørrelse, og bruker mer tid på å analysere og studere. Har begynt å ta i bruk EMA på 5 min, 15 min, 1 time osv. Dette viser seg å være et veldig godt signal, og noe man absolutt bør bruke i tradingen sin. Mye av grunnen til dette er nok at EMA ligger automatisk inne på Gdax, slik at alle som trader der er “tvunget” til å forholde seg til det.

Oversolgte bouncer spilles ut annerledes enn hva de har gjort i det siste. Den ekstreme bouncen med flere prosent på få minutter er mer sjelden, og oftere er det en trappetrinnsoppbygging i stedet. Jeg har derfor til dels endret hvordan jeg spiller oversolgt, og går for flere “minibouncer” på vei ned, hvor målet er å hente ut pluss minus 1%. På veldig oversolgt får man mye igjen kun ved å legge limit-ordre i begge retninger, da den reelle spreaden er stor på disse nivåene pga store markedsordrer i begge retninger.

Denne uken kommer jeg til å trade med mindre posisjoner, og bruke EMA i større grad. Jeg har skrevet tidligere at jeg eksprimenterte med lengre posisjoner, men med dagens marked holder jeg fokuset på små seire og å sikre profitt.

28 Likes

Tror ikke jeg har vært så glad på vegne av en annen person før… Imponerende at du har tryllet 5k til snart 1 mill… Im starstrucked :star_struck::star_struck:

7 Likes

Ja skulle gjerne latt han trylle med 100.000 kr av mine penger, og fått de til å gå ca 200-gangen! :grin::heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign:

1 Like

Status denne uken 5835 :cry:

4 Likes

10858

5 Likes

Mine 100 ETH XBT står nå i 8025 SEK inngang 5875 SEK. Skulle kommet inn i krypto for ett år eller mer siden…

4 Likes

Hyggelig å høre. Men blir smell denne uken. På mandag kommer en rapport som ikke er like hyggelig som de foregående, men derimot er mye lærdom i :wink:

5 Likes

Ingenting vokser inn i himmelen, uten et feilsteg i blant. Håper du gønner på videre med god vekst, bare moro å se at folk gjør gode penger! Man blir ikke rik av å ha 1000 % på kryptoene sine hvis innsatsen bare er en tusenlapp :+1:

1 Like