Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Måtte le litt av denne fra Loncar:

1 Like

Hvis Bemcentinib fungerer godt, og bør helst tas så tidlig som mulig for å redusere (unngå?) muligheten for at covid-19 blir en sykdom med komplisert forløp eller mulig død, så tenker jeg det ja.

Men det avhenger av hvor god effekten er.
Håpet er at Bemcentinib bremser covid-19s angrep så mye, at en infisert kropp vil klare å ta knekken på infeksjonen på et tidlig stadium.
For oss aksjonærer vil det isåfall bli veldig hyggelig.
Enda viktigere vil det være at vi globalt får slukket brannen vi står midt oppe i.

Jeg ser med spenning frem til resultatene i UK.

3 Likes

Merkelig at det ekstremt ofte de siste dagene er en som sette 400 aksjer til salgs på laveste… :thinking:

1 Like

image

1 Like

Denne studien har ikke jeg sett før, hvis jeg forstår det rett kan markedet blistørre ved at en nå har sett at AXL også har betydning ved andre blodkreft typer. Har denne studien blitt vist her? https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/31694201/

« Most research and clinical evidence has been provided for AXL inhibitors in acute myeloid leukemia. However, recent studies also revealed an important role of AXL in lymphoid leukemia, lymphoma, and multiple myeloma. »

5 Likes

Ja men må bevises i egne studier så inntil videre så er det AML som gjelder. Når det er sagt er all oppmerksomhet og fokus i verdens kreftmiljøer bare positivt!!

2 Likes

ASCO abstract release kl 23 i kveld norsk tid!
Mega spent! tik tak tik tak :grimacing:
Blir det melding imorgen? De er flinke med meldinger. Ofte sender de noe umiddelbart, for eksemple 23tiden :heart:

7 Likes

Om ikke, så late breaking 28. Mai…!

1 Like

Her du link, tror det er i slutten av mnd?

Denne?

https://meetings.asco.org/am/dates-know

1 Like

Blir ingen abstracts i dag. De har jo ikke lagt ut noen abstract-titler som har vært søkbare en stund nå.

Om noe så blir det LBA 28. Mai, men jeg tviler litt på det for det er vanskelig å få innvilget.

I følge deres siste presentasjon så er neste dataslipp på SITC, WCLC og ASH. ASCO er ikke nevnt.
De hadde nok ikke nevnt det hvis de avventer en LBA beslutning, men nå i første omgang så tror jeg vi kan si at det ikke kommer noe fra dem i dag, og muligens ikke i det hele tatt på ASCO.

Slide 46 viser når man kan forvente data fra de forskjellige studiene: https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2020/05/Corporate-presentation-May-2020.pdf

10 Likes

De hadde vel late breaking for et par år siden? Husker ikke om det Asco eller annen konferanse, men helt fjernt er det ikke.

1 Like

De hadde late-breaking på SITC. Det er ikke helt fjernt, men mitt inntrykk er at SITC er en del mindre enn ASCO. ASCO er liksom “the big daddy” når det kommer til kliniske konferanser på kreft. Det blir liksom ikke større så om det ikke er helt fjernt så er det i alle fall ganske vanskelig. Om de får det så er jo det kjempekult!

8 Likes

Stor sjanse at medisiner med moderat/OK respons blir godkjent på avvente til en perfect medikament/vaccine. Bare se på Remsedivir! Bra timing for Bemcentinib. Det er ikke lenge til høsten hvor blanding av forskjølelse/influensa/covid skal ramme verden!

Ousted HHS official warns pandemic could get far worse: ‘2020 will be the darkest winter in modern history’ without coordinated coronavirus plan!

https://www.cnbc.com/amp/2020/05/13/coronavirus-ousted-hhs-vaccine-official-warns-congress-of-darkest-winter-in-modern-history.html?__twitter_impression=true

6 Likes

Ny aksjonærliste på BergenBio. Ser MEGET lovende ut :slight_smile:
De fleste har økt stort!

9 Likes

Flere spennende nye Banker og fond,…
Hvem er MOHN LOUISE? Ny med over 500k aksjer… :star_struck:

7 Likes

Datteren

4 Likes

Så kult!
Marit Mohn har økt også… Dette synes jeg er veldig kult :star_struck:

4 Likes

Hvis 66 mill aksjer blir holdt av de 50 største aksjonærene (som til sammen har økt med 6 mill siden sist) så er det ikke mange aksjer igjen til oss “dødelige”.
Her er oppsiden ENORM, og nedsiden minimal.

1 Like

Her er mange som har troen! :slight_smile:
Enten er dette ifm emisjon eller så er det mye kjøp som har gått utenfor boken og ikke vises i tradingview. Der viser det 3mil mer på salg enn kjøp siste dager. Men vi har sett at slikt ikke har blir tatt med i chartet før.

1 Like