Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

En annen forskjell i datasettene er vel at Roche sine pasienter er 1.linje mens BGBIO sine pasienter er 2.linje, noe som gjør resultatene enda mer spennende sett i forhold til hverandre.

4 Likes
4 Likes

Flott med litt bevegelse igjen :slight_smile:
Hadde gledet meg om vi kunne ende ett sted mellom 40 og 50 i dag :rofl:

1 Like

Jeg personlig er ikke big fan av kjendisinvestorer som ham og gjengen (aka. Spetalen!) på biotech. De er ikke langsiktige, og kan gjøre HVA DE VIL med små og sårbare selskaper som bgbio på OB! Det står også på resten av nyheten om hva han tidligere har gjort med andre selskaper bla. Photocure:

‘ Storinvestoren har det siste året dumpet aksjer i høy fart. I løpet av fjoråret og året har han solgt aksjene sine i biotekselskapet Photocure, it-selskapet Nordic Semiconductor, quizselskapet Kahoot, skipsutstyrsleverandøren Vow, oljeselskapet Panoro Energy, tynnfilmselskapet Thinfilm og havvind-dominerte Bonheur.’

4 Likes

Sant! Men han selger trolig ikke i tap. Så vi får se.
Q1 på tirsdag, da kan mye skje.
Husker spetalen dumpet NEL på 2kr, se hvor den er nå.

Det er nå sånn en gang at noen må selge etter en oppgang for at andre som har troen på vider stigning kan kjøpe.

Som vi ser sv oppdaterte lister er div fond inne, de fyller rolig på etter som det fundamentale blir sterkere.

8 Likes

Har du gjort deg opp noen tanker i forhold til hvor gode resultater bemcentinib må ha for at de skal tas videre fra fase 2 til fase 3? Ettersom det vil være litt begrenset med pasienter i forhold til tid og pasienter som tas inn så vil det kanskje bety at kravene er noe mindre for å ta det videre? Kanskje mer fokus på sikkerhet og lite bivirkinger, og at en faktisk kanskje noe lavere krav på effekt i første omgang?

Utrolig spent på hva resultatene blir i denne første fasen.

5 Likes

Vedr. eiersiden. Ser at Investinor er nest største eier med 7,7 millioner aksjer. Investinor er et statlig investeringsselskap som støtter oppom norske bedrifter som normalt sett trenger endel kapital for å komme på beina. De er lagt under Nærings og fiskeridepartementet.

Noen som har noen tanker rundt hvor lenge det er naturlig for Investinor å være med på reisen?

1 Like

Jeg vet ikke om jeg skjønner spm ditt helt, men skal prøve å svare uansett.

Jeg tror de vil avvente å se hvilke resultater de får i de nye cohortene (som ikke responderte på immunterapi). Får de bra respons i de cohortene så tipper jeg de går videre med det. Får de ikke bra resultater der så tror jeg de vil prøve å gå videre med 1L keytruda + chemo + bemcentinib. De vil sikkert måtte ta en saftey lead-in på det for den komboen har ikke blitt gitt enda, men der vil det være nok av pasienter å ta av.

1 Like

Mulig det var pga hvilket innlegg jeg henviste til, men tenkte egentlig på korona virus studien i UK(ser nå at jeg ikke nevnte dette spesifikt). Hvilke krav som settes for at de skal ta det videre til ny fase vil kunne være av stor betydning i forhold til investeringscaset tenker jeg, spesielt når arctic har kursmål 200 dersom de går videre. Spørsmålet er om de da skulle trenge veldig gode resultater for å ta det videre, eller om studien nå er mer fokusert på sikkerhet og at de bare trenger indikasjoner på virkning.

2 Likes

Okey, da skjønner jeg. Svarte jo ikke på spm ditt i det hele tatt :stuck_out_tongue:

De skal se på efficacy nå. Her klippet ut fra presentasjonene dere:
Objectives:

Stage 1: To evaluate the efficacy of candidate agents as add-on therapies to
standard of care (SoC) in patients hospitalised with COVID-19 in a
screening stage. (Også kalt fase II av BGBIO)

Stage 2: To confirm the efficacy of identified efficacious candidate agents in
patients hospitalised with COVID-19 in an expansion stage. (Også kalt fase III av BGBIO)

Endpoints:
• Time to clinical improvement of at least 2 points (from randomisation)
of patients stage 3, 4 or 5 on a 9-point category ordinal scale, or live
discharge from the hospital, whichever comes first (this will also define
the “responder” for the response rate analyses).
9-Point Category Ordinal Scale:
0. Uninfected, no clinical or virological evidence of infection

  1. Ambulatory, no limitation of activities
  2. Ambulatory, limitation of activities
  3. Hospitalised – mild disease, no oxygen therapy
  4. Hospitalised – mild disease, oxygen by mask or nasal prongs
  5. Hospitalised – severe disease, noninvasive ventilation or high flow
    oxygen
  6. Hospitalised – severe disease, intubation and mechanical ventilation
  7. Hospitalised – severe disease, ventilation and additional organ
    support – pressors, renal replacement therapy (RRT), extracorporeal
    membrane oxygenation (ECMO)
  8. Death
12 Likes

Men hvis resultatene fra de 2 armene blir relativt like i fase 2 (Bemcentinib bare litt bedre), vil det likevel kunne gi fase3 ettersom det ikke finnes alternative behandlinger som er gode ?

2 Likes

Forvalter hos Nordea har trua i dag - ligger bak betalingsmur på fa så jeg poster ikke linken, men venter dobling ved tilbakemelding fra NHS. Flere som får øynene opp for muligheter her. :slight_smile:

3 Likes
4 Likes

BGBIO viste styrke i dag og endte på plussiden når Oslo Børs var godt i minus. Virker som det ulmer i aksjen. Plutselig sier det “PANG!!!”.

7 Likes

Fin forside på Finansavisen i morgen : «BerGenBio-aksjen kan dobles på kort tid»

4 Likes

Jeg venter på: “BGBIO opp 2000% på fantastiske testresultater i covid-19 studien!” :wink:

13 Likes

Det kommer til å komme en del drypp fra analytikere om man tar utgangspunkt i oppdatert aksjonærliste.

Hadde dette vært PCIB hadde kursen stått å dirret på Arctic sin ACCOD verdsettelse 86kr. Bgbio er undervurdert . Reprise til dem som sover i timen :wink: https://t.co/6IyrGZsXYy?amp=1

4 Likes

Vi er investert i biotek på norsk børs.

“Oppløftene nyheter i covid-19 studien. Norske retail-investorer sender kursen rett ned” :upside_down_face:

2 Likes

Sell on news, x antall Covid-19 milliarder skuffer.

Det folk ikke ser ut til å forstå er at pipline før Covid-19 ACCORD studie hadde kursmål 65kr :rotating_light: :mega:

2 Likes

Hvor er utlendingene hvis ikke nordmenn forstår caset (er selv inne med en mindre post)?

1 Like