Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Blir spennende å se hvor mange av de som er inne som ikke er mentalt forberedt på “BergenBio taper 60 mill nok i Q1” overskriftene som kommer i morgen. Klassisk trerister på biotek kvartalsrapporter :roll_eyes:

1 Like

Jeg solgte litt å topp i dag, kjøpte igjen rett før kursraset, og kjøpte enda litt mer på 44.5… Håper nesten på en skikkelig smell i morgentidlig så jeg får enda litt til på lave kurser. :sweat_smile:

When in doubt, double…

3 Likes

Tok litt mer idag, på atledumpen.

Vurderer å ta mer imorgen, just for fun.

YOLO!.

5 Likes

Jeg toppa heile drider på 46,50
Har litt ekstra om vi går under 40,- men er det man kaller all in nå :slightly_smiling_face: Både Covid og kreften er spennende :sunglasses::saxophone:

2 Likes

Ja. Foreløpig er jeg in it for å lese “announces completed enrollment in the UK ACCORD trial - early data in two weeks” på newsweb. :grin:

Så får vi se hvordan det utvikler seg. Kan bli en ordentlig thriller.

4 Likes

Jepp. Den må meldes. I hvert fall første del.
Det er vel selvsagt at utvalget deres skal være noenlunde likt. Samme eventuelle komorbiteter etc. Vil ta litt tid å finne 120 stk med eksempelvis diabetes og høyt blodtrykk.
Tanker?

1 Like

Vet ikke om samme komorbiditeter er aktuelt. Stod det i protokollen vi fikk se?

1 Like

Det gjorde kanskje ikke det. Da må de vel plukke uten, og sånn sett burde de vært fult rekrutert…

1 Like

Hvor mange sykehus rekrutterer til studien? Det er en ting med kliniske studier og det er at det alltid tar litt mer tid enn man ser for seg. Ville likevel ikke veddet mot at de forteller om full studie i morgen. Kanskje også early signs of efficacy?

@larsmkn kan du få oss ned på jorda igjen?

5 Likes

6 sykehus. Uansett så vil det gå veldig fort når de er fult rekrutert.

3 Likes

Kan man ikke være vekke en dag uten at helvete braker løs? :smile: Stinker ASP lang vei. Overrasket over hvor mye volum det første nedsalget på toppen klarte å dra med seg.

Fikk noen aksjer til i dag, de ble dyre ift close.
Ganske sikker på de framstår som et røverkjøp om ikke lenge :ok_hand:

1 Like

Vaksiner kan leveres på mange måter det, men sprøyte er sett veldig vanlig

2 Likes

Overraskende vinkling…

3 Likes

«Flere ti-talls …». Det kan både bety ikke fulltegnet eller at de har 60 stk. som tenkt. Uansett, for en pipeline de har!!!

4 Likes

Jeg tror journalisten her blander de studiene som Bergen Bio allerede har gående fra før med ACCORD-studien? Eller?

3 Likes

Tolker børsmeldingen som at vi enda har FPD til gode. Tydelig at også kun 4/8 sykehus er igang med studien. Litt skuffende, men ting tar alltid mer tid enn forventet

2 Likes

https://finansavisen.no/nyheter/helse/2020/05/19/7529353/slik-gikk-det-med-bergenbio-i-1.-kvartal

3 Likes

Den var ikkje grusom :blush: ila få uker covid svar :see_no_evil:

1 Like

Ifølge presentasjonen var 4 active/screening og 2 active per 14 mai

2 Likes