Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Riktig. Det er en amerikansk, ikke-klinisk observasjonsstudie på en medisin som er med i ACCORD. Jeg kunne nok ha vært tydeligere med det.

1 Like

da var vi nede godt under emisjonspris igjen, skal vi tippe at vi skal ned og touche 33 før vi skal over 37,5 igjen?

Spyr🤮 Håper på en melding snart🤞

1 Like

Ja, jeg legger meg i skuffen sammen med bgbio aksjene mine… :roll_eyes:

1 Like

Tippe kortsiktig kursutvikling blir nettopp det…tippe.

Jeg tok et lodd i går pga kommende avlesning i kombo med Keytruda.
Keytruda blir om kort tid den største gullkalven i Pharmaverden. Og de som danser rundt kan gå høyt. Deriblant BGB.

3 Likes

Ok, omformulering, basert på hvor støtten lå forrige gang vi var her antar jeg at vi skal ned på 33.
(jeg har forøvrig aksjer og ser gjerne at vi spretter opp asap)

Det er bare det, at plutselig skyter kursen fart rett opp igjen så jeg får heller være med ned i kjelleren til det skjer. Gidder ikke gamble på å innhente aksjene på lavere nivå.

3 Likes

Kjøpte mer nå :blush: Det fundamentale er uendret.

4 Likes

En får tenke det ikke utgjør all verdens forskjell om snittet er 36 eller 39 når kursen står i 150+. :slight_smile:

1 Like

Såså. Ingen stress. Vi får en normal korreksjon i et marked som har gått fort opp på kort tid. Vanligvis tar det ca 3 dager så har RSI fått kjøle seg ned. Kan fort bli grønt igjen i morgen.

5 Likes

My five cents - Det er bare det at noen ønsker seg aksjer, rimeligst mulig. Tiden renner ut og det er på disse nivåene vannskelig å akkumulere mange aksjer. Algoene handler i stor grad med seg selv. Jeg tar til tider noen jafs på noen K, og algoene flipper helt ut i noen Sek. Det er alltid koselig :smiling_face_with_three_hearts: Det presse nedover i jakten på SL/nærvøse aksjer. Greit det! Jeg øker jevnt og trutt og skuldrene er dønn senket. Sier igjen - BgBio er lett verdt mer enn disse kursene selv uten Covid. Hold på aksjene, akkumuler og løft blikket godfolk :call_me_hand:t3:

6 Likes

Volumet er jo nada, så det er lett å se hvem som hopper av, trolig pga. s/l eller tomt for beroligende midler i medisinskapet …

2 Likes

Er ikke mange handlene i dag som er over 1000 stk :sleeping:

1 Like

Er det noe shorting i denne aksjen? Noe statistikk på det? Med bakgrunn i at det fundamentale er i behold og vi kommer nærmere synliggjøring av det så virker dette som en stor overreaksjon. Men da er jo erfaringen at det også går raskere opp, og spesielt om vi får litt short squeeze :blush:

Ingen registrerte shortposisjoner over 0,5% hos Finanstilsynet, så det er isåfall mindre poster.

1 Like

Overreaksjon på hva?
Kan ikke se noe nyheter.

Det stemmer sikkert. Jeg har økt med 3466 stk i dag hvor 2 ordrer på 1K og resten mindre. Poenget mitt var - tar man jafs på 3-6K noe jeg til tider gjør, så ser man lett at store deler av ordreboken er algo-luft.

7 Likes

Informationer / pressemeddelelser kommer lidt underligt dumpende i forbindelse med Accord. Pludselig er præparat nr. 3 godt igang. Jeg tror vi godt kan forvente, at der indenfor ganske kort tid kommer nyt om effekt af Bemcentinib - ud af den blåluft.

  • Jeg laver lidt daglig research via google forskellig filtre, men fanger ikke en “this is where we communicate info/results site”
5 Likes

GlobalData Epidemiologist Report: Global Covid-19 cases pass 7.1 million – US, Brazil and Russia most affected – UK second most deaths behind US

9 June

Globally, the total confirmed cases of Covid-19 have reached over 7,138,000, with over 406,000 deaths and 3,311,000 recoveries.

The US, Brazil and Russia remain the top three most affected countries.

Cases in India are expected to continue increasing as social distancing measures are being relaxed before seeing a consistent decline in new daily cases.

New confirmed cases in Russia remain high, but look to be reaching a plateau.

The US is the country with the most number of deaths due to Covid-19, followed by the UK and Brazil.

In Asia and the Middle East Iran, India, and Russia are the top three countries with the most reported deaths due to Covid-19.

Ana Fernandez Menjivar, MSc DLSTHM, Senior Epidemiologist, GlobalData

“Lad os håbe for alle dem, der bliver ramt og konsekvenserne heraf, at Bemcentinib mfl. er svaret på denne uhyggelige udfordring !!”

4 Likes

Var ikke det en studie de gjorde før de ble med i ACCORD?

1 Like