Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Teknisk analyse (BGBIO) (TA) 📈

Misforstå meg rett, TA har alt å si. Man kan bruke den nå også på lengre sikt, brudd ut av konsolideringen vi er i nå blir det fart i, enten blir det: :firecracker::moneybag::moneybag: eller :face_with_head_bandage::money_with_wings::money_with_wings:.

Poenget mitt er at denne små-jukkingen på et par kroner opp og ned har 0 å si, da det ventes en melding som er 98% sikkert, 100% binær :muscle::ok_hand::sunglasses:

3 Likes

Det er egentlig ganske enkelt, (i mitt hode).
God melding, oppside min. +123%
Bad melding, nedside max. - 67%

3 Likes

Nåværende kurs kan lett forsvares med de kommende triggerne innen onkologi.
Og da er det lett å bli konspiratorisk. Er det noe vi ikke forstår? Holdes kursen kunstig nede? Er vi dumme eller er alle de som ikke løper og kjøper BGBIO og ikke ser potensialet dumme? Men som du sier, én melding og alt blir snudd på hodet.

2 Likes

Aaa shit man :joy: eg er fortsatt uenig, vi burde ta det på den andre tråden. Men…

Men, det sier meg at situasjonen tilspisser seg.

1 Like

Den ballen er lagt død for lengst og du har tydelig forvillet deg inn på feil tråd :smile: :kiss:

Bare for å vise R/R med referanse til Arctic analyse.

Det er ikke satt noe kursmål ved en eventuell kommersialisering :smiley:

5 Likes

1 Like

4 Likes

Klarer BGBIO bryte ut av 46?
46,- fordi trendkanalen etter brudded opp ser slik ut:

5 Likes

Husk at dette er TA-tråden :wink:

10 Likes

Sluttkurs 46,1. Kunne nesten ikke bedt om et bedre resultat teknisk? Over motstanden på 46 ser for meg ihvertfall veldig sterkt ut for kommende mandag. Noen uenige/andre perspektiver? Jeg er ikke best på TA her inne, så vil gjerne bli irettesatt om dette ikke er et scenario med veldig god R/R.

13 Likes

Dagens aksje hos Invettech

Høy score på:

92 av 100 kort sikt. 1-6 uker
77 av 100 medium. 1-6 mnd

Siden børsnotering til de. stor overvekt innsidekjøp.

6 Likes


Fin vimpel i dag, snart brudd opp tenker jeg er mest sannsynlig gitt de positive momentet nå

1 Like

Og så bryter den ned

1 Like

Første TA:

Nå er stor traderene i gang. Dette kan Atle,

1 Like

Dette panikksalget i dag lukter det gammel fisk av, akkurat som denne meldingen fra Moderna. Déjà vu?
Venter spent på morgendagen. Det kan fort bli skikkelig trangt i døra på vei inn.

7 Likes

Kjeltringene har kommet inn og begynt den sedvanlige kursmanipulasjonen? :unamused:

1 Like

Off topic, men dette var panikk og stop loss. At en fun com dude liksom skal styre denne omsetningen blir for dumt.

2 Likes

Bare å utnytte «galskapen». :slightly_smiling_face:
Selv kjøpte jeg 1000 nye aksjer på dippen i dag, selv om jeg tenker at jeg nærmer meg fullastet.

2 Likes