Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Det begynner vel å bli litt crowded blant PI3K-hemmerne etterhvert? Duvelisib treffer delta isoformen tilsvarende som ME-401, så kanskje ME-401 må kunne vise til bedre safety hvis den ikke har bedre efficacy?

1 Like

Festnyheter for Betalutin at denne pygmeinhibitoren gikk gjennom på 83 pasienter. For betalutins fremgang har det nok ikke mye å si tidslinjemessig, men at denne og Copanlisib gikk gjennom mølla gjør at lista er satt.

Hva angår ME-401 så er det vanvittig effekt, men i en liten populasjon. Ash blir vanvittig spennende!

1 Like

Men srsly, hvordan kan dette preparatet gis godkjenning på 83 skaller, med effekten som er vist?

Det er en “serious medical need” i 3FL. Det er siste utvei før legene er veldig nære å gi opp. Da blir jo all respons god respons.

Method of action er kanskje annerledes nok til at de ser for seg at pasienter kan skifte mellom behandlingene om nødvendig? Det virker også som at bivirkningene var litt lavere enn med idelalisib, men det kan være fordi pasientene fikk god profylaktisk behandling. De eneste 2 som fikk lungebetennelse på denne studien var 2 pasienter som ikke ville ta infeksjonsprofylakse.

1 Like

Her er en artig sak, hva med å snu PD-L1 hemming på hodet og ved genbehandling heller øke PD-L1 for å motvirke autoimmune sykdommer?

En ny startup skal forsøke dette mot diabetes type 1 og multippel sklerose.
https://endpts.com/an-autoimmune-upstart-turns-pd-l1-around-to-blaze-a-new-approach-to-diabetes-multiple-sclerosis/

1 Like

Verastem demonstrerer at man er desverre nødt til å kjøpe aksjer FØR de gode nyhetene er sikret for å kunne få maks gevinst.

image

1 Like

Noen som har sjekket ut abonnement her? Er gira på å sjekke det ut, men koster litt. https://twitter.com/MaverickNY/status/1044696590710177792

Hvis man kjøper nå på 32, hvor stor vil utvanninga bli når de nye aksjene kommer, eller misforstår jeg?

Er det lov å være investert i selskap hvor man selv er pasient i et av deres kliniske studier?

Spør Focuss, Sokrates og Korsar bl.a, de er vel med i noen schizofrenistudier? :rofl: :joy:

1 Like

Tanke.

Er noe av grunnen til at biotek går så ræææææv på oslo børs nå at andre sektorer går så bra? Biotech var sektoren djevelen glemte og investorene forlot?

De eneste som er igjen i biotech er gribbefond og folkefiendefondet.

image

image

image

image

4 Likes

image

Et lite 6 års blikk på saken sier noe om hvor mye sektoren har vokst de siste årene. Mye spennende i flere selskaper denne høsten, så ser ikke bort fra at ting kan trende litt bioteks veier.

1 Like

Jepp, jeg postet samme chartet litt lenger oppe.

Får trøste meg med at hvis det stemmer at det har migrert masse penger til andre sektorer, så kan de jo fint migrere tilbake.

1 Like

Fyttihelsike så nitrist

2 Likes

For de som så på Oncolytics Biotech Inc. $ONCY og tenkte; “wow, lav MCAP med flere studier i klinisk fase!”. Røde flagg: https://twitter.com/Sanctuary_Bio/status/1045661171389366273

Lincoln Park Capital har flere ganger operert i det som best kan karakteriseres som “gråsoner” med “pump-and-dump schemes”.

Kjære @Tixis Ser at du har hatt en HO-(ut)agering(?) mot Korsar… kudos herfra :+1::clap:
Minner om at du har et godt forum her hvor du kan ha mye mer fornuftige diskusjoner enn på HO. Mulig at du er her, men jeg har ikke z deg på en stund, så derfor denne posten for å hente deg inn igjen…
-Wannatri :sun_with_face:

PS! Her kan du la følelsene strømme fritt, med emojis, bilder, memes og til og med et og annet chart for de som ønsker det!

1 Like

Listen to Episode 58: Live from Oslo Innovation Week on health innovation by Radium #np on #SoundCloud

Satser på at Snøffelen tilgir meg for å løfte denne lille perlen ut i denne tråden og. :slight_smile:

En veldig interessant øvelse å gjøre. Helt løsrevet kan jeg nevne at jeg som Snøffelen aldri var noen fan av Targovax sin “mange skudd på mål” tese, foretrekker en klar prioritet og satsning.

1 Like

Jeg må være ærlig å si at jeg finner ikke en eneste måte å få dette til å gi mening på :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like