Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Ja helt vilt. Jeg er jo overbevist om at Bitcoin har etablert et nytt bullmarked, men en en montly candle som du skriver vil sette to streker under svaret.

3 Likes

Bitcoinaksjen min

Er det noen grunn til å eie den kontra å eie btc? Regner ikke med den holder følge med avkastningen?

Kan kjøpes på zerokonto - enklere skatt.

Og hvis du sjekker kursen i NEL, så ser du potensialet i tyske investorer til å pumpe opp kurs. :wink:

Edit:

Litt morosam trivia fra bitmynt.no
Skal vi tru prisen blir over 100.000 noregske kronadar ved nyttår i år?

2 Likes

Bare å sitte godt i ro så kommer krypto og

2 Likes

Solgte halvparten av btc idag o gkjøpte ETH for penga.

Så nå er det bare å rigge for fest.

4 Likes

Gryteklar for nytt rykk oppover nå. Gull og sølv har rykket som faen.

Sjekk funding/premium indikatoren for bitmex

Bull

image

image

image

image

3 Likes

Chartet her er så bull at man kan få tårer i øynene.

Ikke hver måned man er perfekt posisjonert på vei inn i et bullmarked

6 Likes

Til det innlegget over her som nevner Joe Rogan:
Han har snakket om The Cash App å hvor lett det er å kjøpe Bitcoin der i 1-2 år nå, så dette er ingen nyhet. Hvorfor jeg plutselig ser det bli snakket om flere steder nå om dagen aner jeg ikke.

Det at Rogan med sin reach trekker frem Bitcoin er jo selvsagt vesentlig, er det det du spør om?

Det er selvfølgelig bra, mente bare at dette er ikke noe nytt. Han har gjort det i en lang tid allerede, bare påpeker det når folk trekker det frem som et bullish tegn.

1 Like

Han forklarte vel også kort om hva Btc er for noe. 200 millioner lyttere er ganske mange.
Her ser man kurven etter podcasten:

Du må nesten forklare litt hva du vil frem til?

Og hvis man vil tjene litt ekstra så kan men gjerne kjøpe aksjer i Square som er de som har CashApp

Han har nevnt Bitcoin hundrevis av ganger før, det er det jeg vil frem til. At folk ikke har fått det med seg før nå og at det skal ha noe å si på prisen virker rart. Hva er vanskelig å skjønne med hva jeg sier her?

Korrelasjon betyr ikke kausalitet. De 200 millioner lyttere som har hørt det nå har også hørt det på podcasten før.

3 Likes

Kjedelig om du ikke ble med på oppgangen, men det hjelper ikke å klage her?

Hæ? Vært med siden sommeren 2017 jeg. Tjent godt det siste året

1 Like

Tror jeg skjønner hva du mener.

Det jeg mener er at jeg tror det popkulturelle trykket på bitcoin nå øker, og når rogan og stoolpresidente og hele gjengen tar frem bitcoin nå så vil hypen øke mer på bakgrunn av det hvis og når bitcoin bryter over 12k og 14k

Skjønner selvsagt hva han mener, må bare kverulere litt :sweat_smile:

Jeg skrev pump på vei etter podcasten. Og kursen har da godt oppover. Så er det opp til enhver å bedømme hva som ligger oppgangen :upside_down_face:

Hvis higher low ble satt allerede i dag så smeller det

5 Likes