Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Black Week | Black Friday | Cyber Monday 2018 ! 😉

Da er Black Week endelig her – og tradisjonen tro har jeg også kommende fredag tatt meg fri for å shoppe. De siste tre årene har jeg fått gjort unna (nesten) all julehandel på denne dagen, kjøpt noe ekstra fint til meg selv, og spart en haug med penger i tillegg.

Metodikken er enkel; opprette lister med stæsj på prisjakt, og kursalarm når prisen på utvalgt vare går ned. For å ikke bli lurt bruker jeg prisstatistikk verktøyet hos prisjakt + lager listen lang tid i forveien slik at jeg vet at prisnedgangen er reell.

Legg inn gode deals du kommer over i denne tråden. Jeg kan begynne med noe som kan være aktuelt for oss som interesserer oss for TA. Tradingview kjører når rabatt på alle sine abonnement. Tradingview er et TA verktøy med masse funksjonalitet og kjøres online i browseren din. Jeg har abon. på dette fra før, men for de som ikke har det kan det være verdt en titt!

10 Likes

50% på mye hos Follestad. 10% elstra rabatt med DNB Mastercard tror jeg.

Ser etter tablets til kidsa, og 65" til meg selv. Ser Elkjøp lokker med Q8F til 14k. Reklamerer med 18k spart, men for ikke lenge siden kom Q8D på markedet i norge, som har bedre bildekvalitet, og den ligger ute med standard pris på alle netbutikker på 22k kr nå. Luretriks fra Elkjøp.

2 Likes

Kursalarm hehe :joy::+1::+1:

6 Likes

Kjøp heller Q7 til 15, bra tilbud, samt du får med OneConnect, noe 8D ikke har :slightly_smiling_face: Henger du den på vegg med No Wall Gap, originalt fra Samsung, så er det råflott :cowboy_hat_face:

2 Likes

Da kjøper jeg heller Q8F til 14k :slight_smile:
Men forskjellen mellom Q7F og Q8F er vel bare at bakenden er plast på Q7 og børstet alu på Q8?

Lurer på om det kommer gode TV tilbud på fredag på hifi klubben:

Vi gir deg GARANTI MOT PRISFALL, slik at du kan få prisforskjellen utbetalt på en vare hvis den blir satt ned etter du har kjøpt den. Du trenger bare å kontakte oss innen senest 14 dager etter at du har handlet. Da kan du nyte fredagen uten hektiske shoppingopplevelser.

Garanti mot prisfall på Black Friday, gjelder ikke TV-er.

1 Like

Du har ikke one connect (En kabel) eller mulighet for No wall gap på Q8F, ellers er det samme tv, ja. :slightly_smiling_face:

Jo? Q8F har muligheten, men ikke Q8D?

Min feil ja, beklager. F er mulig, ikke D :slightly_smiling_face: Men hadde personlig lett betalt 1k ekstra for One Connect muligheten

Det er 1k mindre for Q8 med OC enn Q7 med OC.
Og den no gap mounten var passe fet. Blir nok en sånn.

Q8F er til 32k i 65, Q8D har ikke OC :slightly_smiling_face:

Ja, men 14k på Elkjøp imorgen om du ser på tilbudene der:)

1 Like

hørr på han du… :hushed::hear_no_evil::speak_no_evil::see_no_evil:

1 Like

Håper på at denne kommer på tilbud nå, så slipper samboeren å mase på støvsuging :smile:

1 Like

Fremdeles ikke en eneste OLED TV som har vært på tilbud? Spares disse til fredag?

Har selv denne og er storfornøyd - koster det samme som det jeg kjøpte for så se om den dukker opp på tilbud :slight_smile:

Få deg polakk, så blir det vasket også :wink:

Har vært salg på AF8 og C7, samt noe Philips tror jeg. :slightly_smiling_face:

1 Like

Ah, bare jeg som ikke har fått med meg, eller vært for dyrt og smått :stuck_out_tongue: