Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Canopy Growth Corporation (WEED, CGC) 🚬

Starter en tråd om CANOPY GROWTH CORPORATION (WEED.TO) siden en del har den i favoritt-listen eller i porteføljen sin :slight_smile:

Canopy Growth Corporation, through its subsidiaries, produces and sells medical marijuana in Canada. The company offers dried, oil, and softgel cannabis products.

Canopy Growth Corporation also sells its products through online. The company was formerly known as Tweed Marijuana Inc.

and changed its name to Canopy Growth Corporation in September 2015. Canopy Growth Corporation is headquartered in Smiths Falls, Canada.

La oss starte diskusjonen! @Superstefan @Gostemning @Laffe @JayBud @DingBat @theroger @pdx

2 Likes
1 Like

Har hatt en post i Canopy en lang stund nå og kursen har begynt å klatre oppover, efter en ganske lang stilleperiode. Jeg har sittet stille der fordi jeg har tro på at dette markedet vil vokse enormt i Canada de neste årene fra legaliseringen.

1 Like

CEO of cannabis company says legal weed could result in fewer opioid prescriptions in the US

Har kikket på denne sektoren lenge.
Virket som om det ble et metningspunkt etter all legalisering.
Skal sies at jeg ikke kjenner sektoren spessielt godt.

Hvor er Israelerne i dette?
De satser veldig på medisinsk marihuana.

Må bare fortelle at jeg tullet med en på Shareville for lenge siden som lurte på om han fikk problemer med politiet hvorpå jeg svarte at han måtte melde seg slik at politi viste at han investerte.

Jeg velger å begynne i det små med mine canabis investeringer.
Dyrketelt,vifte og karbonfilter.

3 Likes

BMO Initiates Conservative Price Targets on Canopy Growth Corp, Aphria Inc

Canopy Growth Corporation (TSE:WEED) CEO Bruce Linton on Branding & Strategy

The full video interview streamed live on May 28, 2018

1 Like

Flaggdag i dag :wink:

Canada approves recreational use of marijuana

1 Like

Holy f… er det lov å røyke weed i hele Canada nå?

1 Like

Om 8-12 uker er det bare for canadierne og ta seg en blås eller 2 :smoking: :deciduous_tree:

3-4 planter for eget bruk og opp til 30g ferdig tørket. Bruk i eget hjem så lenge man ikke har en unge som tilbringer mer en 12 timer hjemme (ifølge wiki!)

Var inne her for flere måneder siden og har gevinstsikret i mellomtiden. Inne igjen nå siden 2 uker da jeg har ventet på denne nyheten.

1 Like

aye aye aye! Er det på med joggeskoene nå?

Helsike… våkn opp Norge :money_mouth_face:

1 Like

Tok meg en liten post her. Blir for dumt å ikke eie litt av tidenes weed-dealer nå i disse tider :deciduous_tree::deciduous_tree::deciduous_tree:

1 Like

Helsikke… Sparte litt på kruttet på 32,37 (usd)i tilfelle den ikke var ferdig å duppe :man_facepalming:

1 Like

Tok helt av dette :deciduous_tree::money_mouth_face:

@NoBrain @Nocturne hva tenker du om CEO Bruce Linton?


Må si eg har sansen for visjonen hans. Ikke starte produksjon i land hvor det ikke er legalisert på et federalt nivå f.eks. Liker at han heller ikke har planer om å ekspandere ved å kjøpe opp andre bedrifter. Han vil ha kvalitet og symbiose innad i bedriften og ser det tungvindt å integrere eventuelle oppkjøp. Får litt Musk feeling over han. Mancrush? Kanskje. :star_struck:

2 Likes
1 Like

På tide å gjøre alvor av planene :smile: @kaei og @Gostemning hadde plass?
Jeg har kapital. Vi har prøvekanin i @senci123 - trenger bare en gartner… :smile:

1 Like