Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Canopy Holdings AS ( tidligere Skitude Holding ASA)

Finansiell kalender

Skitude Holding AS – Invitation to presentation of third quarter 2020 financial results

Skitude Holding AS - Third quarter 2020 financial results

Skitude Holding AS - Notice of Annual General Meeting

Meldepliktig handel primærinnsider

Skitude Holding AS - Annual general meeting held

Skitude Holding AS - Catalate awarded multiple summer park contracts

Svært lite interesse rundt denne, må jo være billig ift. mange andre tech-aksjer?

Nå som de også har fått tildelt flere sommerpark-kontrakter, så virker dette som et ypperlig bet frem mot en post-covid fremtid.

Har ikke aksjer i denne nå, men er på watchlista.

Noen andre med tanker rundt denne?

prøvd litt rundt 4,4 - se om den snur her denne gangen å.

1 Like

Skitude går litt under radaren i sommervarmen kanskje…

Det ligger en kjøper rundt 4.3 som prøver å akummulere i stillhet vha algoritme. Jeg kan si det etter å ha sett hvordan ordreboka endrer seg rett etter at jeg har lagt inn egne kjøp i dag. Ordreboka kan se balansert ut men jeg tror altså at det er betydelig mer volum på kjøper siden enn hva vi ser (iceberg og/eller algoritme basert). Legg også merke til at selgersiden er i ferd med å gå tom under… vel 4.8 (i hvert fall for øyeblikket!).

Merk ellers at SKI har forskjøvet finansår og at det bare er få uker til Q4 presentasjon hvor jeg regner med at aksjen får sitt kvarter i rampelyset. Attraktivt priset nå med mcap bare marginalt over bokført egenkapital på 354 mNOK !

image

3 Likes

Takk. Styrer unna selv, men godt innsalg

Jeg synes risk/reward endelig har blitt interessant i denne, og har selv nylig tatt et bet her ja. Med volum på vei inn synes nedsiden begrenset, i alle fall for øyeblikket.

Gårsdagen bekreftet jo at det er en relativt stor kjøper som rolig akkumulerer på 4.30 med skjult volum. Det er få ordre i denne om dagen, både på kjøper og selger siden. Men kjøpere og selgere synes å ha funnet balanse etter en lang korreksjon fra notering. Det skal ikke så mye til før kursen kan skyte fart. Ikke det at vi trenger å ta kursmål fra tilretteleggere så seriøst, men det kan være nok at Pareto eller Arctic gjentar sine kursmål på hhv. 11 og 14, f eks ifm Q4 6. juli. Eller at det meldes avtaler med nye sommersentre .

1 Like

Skitude AS: Option scheme for employees at Catalate

:+1: Nice her skal kursen opp over 50% før opsjonene får verdi

Skitude Holding AS - Invitation to presentation of fourth quarter 2020/2021 financial results

Skitude Holding AS - Fourth quarter 2020/2021 financial results

Jeg avsluttet dette veddemålet på newsflow fram mot kvartalspresentasjon med et lite tap. Reagerte særlig på at de ikke hadde forberedt guiding for det neste året. Men guiding for 2025 det leverte de!

I stedet for bullish re-iterasjon av kursmål fra meglerhus, fikk vi denne:

Solgte ut resten nylig jeg også, med tap. Synd, men virker ikke som denne har noen positiv utvikling med det første.

Annual Report