Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Cereno Scientific CRNO-B

Men hva betale de? Cereno har jo ikke flust med cash. Får de compounder av enda tidligere fase biotecher til innkjøpspris??
Må jo ha finansiering i orden. Ellers trengs det vel eGF e.l.

Mulig de pynter seg for fullt oppkjøp om 2 år etter at CS1 fase 2 er ferdig.
Eller så henter de noe å drive med etter at de selger/lisenserer ut CS1 om 2 år?

Trenger vel 2-5 mill extra over 2 år da. Om det ikke skal ligge brakk.
Det er fortsatt innafor emmisjonssummen på 120m som jeg regner med. Gitt at prisen på compoundet var ok

Cerena har 40 mill. aksjer.
Det trengs nok en emmisjon til, som de også har signalisert.
Men eventuelt 80 mill. aksjer er lite hvis de lykkes innenfor dette enorme medisinske området .
500, - pr. aksje burde da være minstepris.
Lykkes de ikke ? Null. ( De har kun ett ben å stå på, i motsetning til Pcib.)

Ja, på den andre siden koster den ikke mer enn intra dag svinging på PCIb så det er ikke så farlig heller.

1 Like

Nei, foreløpig. :expressionless:

Tar inn en del til i dag. 3,5 snitt.

1 Like

CRNO-B er en aksje jeg har akkumulert bra i gjennom 2019. Har stor tro på dette meget undervurderte selskapet .

1 Like

Ja, fikk endelig volum NON også :joy::clinking_glasses:

Altså, hvis de lykkes med CS-1, så er jo potensialet helt drøyt!

Selv opererer Cereno med et KONSERVATIVT salgsestimat på 4 milliarder dollar for hovedkandidaten CS-1.

Noe av det jeg liker best med Cereno er et knallsterkt managment som eier ca 40% av selskapet og har tett bånd til AZ.

Veien videre, håper de på partner til fase 2 studiet sitt? Eller satser de på det til fase 3?

Fase 2 selv.
Også selge eller utlisensiere på fase 2 data.

1 Like

20 december, 2019

Tidigare i december intervjuades VD Sten. R Sörensen på DNB North American Life Science’s Conference.

3 Likes

Spennende selskap :ok_hand:t4:

Har prøvd å lese litt oppover men ikke funnet noe om hvor mye cash de sitter igjen med per nå? Hvor mye vil de evt trenge for fase II her? Hører CEO sier at det vil være ca 800 pasienter, noen med formening om hvor lang tid det vil ta med fullføring av fase II?

Du har lest litt oppover ja… :unamused: Hvor skal jeg begynne? De er tomme for penger hvert øyeblikk nå. De trenger kanskje 2-3 mrd for fase II. i Verste fall trenger de flere 1000 pasienter for godkjenning og de regner med at de må kjøre fase III og IIII alene. Dette kommer til å ta tid.

1 Like

Takk, det ga en fin og god oppklaring på det meste ser jeg :blush:

ehhh, Jeg ville om var jeg deg faktisk lest litt mer oppover. Mulig noen av detaljene i forrige post kommer av «dårlig hukommelse eller annet». (Ettersom ingenting av det stemmer)

edit. angående tid. Så er det viktigste når de kommer igang. Iom studiet relativt sett ifølge CEO skal skal ta kort tid å rekruttere.

Neida, stoler på deg her :blush:

Satser på at det ikke har skjedd mye endringer i planene til selskapet de siste kvartalene, så tar vi det herfra :+1:t4:

Hei,

Fra Q3: “At the end of the third quarter [2019], the company had a cash balance of approximately SEK 32.4 million”.

Burn rate pr Q3-2019: Ca 3 mill SEK pr kvartal.

Det er vel tidligere uttalt/spekulert i at de må ha en ny emisjon (eller partner) for å fullfinansiere Russland/Bulgaria-studien.

Så det er jeg forberedt på. Jeg satt med ned “dødsspiralen” og kjøpte meg noe opp når ting ble avklart før ferien.

Og så er det de nye greiene de har kjøpt i 2019, hva det betyr for kostnadene er ikke klart for meg.

Hva er dine forventninger?

image

http://events.ebdgroup.com/bts/core/presenting-companies.php

Cereno blir presentert 14/1 9:30 am, på Hilton / Yosemite C Ballroom nivå.

1 Like

laster inn siste pulije i dag tenker eg, så lenge de fyller under /på 3,5.