Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Chatten er tilbake, last siden på nytt :)

Jeg har oppgradert serveren chatten kjører på for å bedre håndtere mengden meldinger som skrives. For å se den nye chatten må du bare laste siden/forumet på nytt. Vi chattes! :slight_smile:

Sliter med å komme inn på chatten.

Fungerer på mobilen, mens nettleser på pc’n får konsekvent 404 når jeg trykker åpne innside chat
Prøvd restart og slette nettleserdata

image
image

1 Like

Samme problem. iPhone og iPad.

1 Like

Jeg har byttet IPen som chatten lastes fra, og det kan være at DNS oppføringen ikke er oppdatert hos nettleverandøren deres, det skal bedre seg i løpet av dagen, men si fra hvis ikke :slight_smile: Prøv evt. fra en annen nettleser og tøm cache osv :slight_smile:

fungerer fortsatt ikke

Funker det via mobilnett?

på mobil funker både på wifi og 4g, men tør ikke logge ut :slight_smile:

På stasjonær, så har alle browsere jeg har prøvd feilet. Edge, firefox, chrome
2 forskjellige pc’er på 2 forskjellige lokasjoner, rebootet pc

Installerte firefox på mobilen nå bare for å teste. Den kommer ikke inn på chat. samme problem “Åpne insider chat” boom 404

Nei. Hverken 4g eller Wifi.
MacOS, iPhone, iPad.

Jeg skal feilsøke, takk for tilbakemelding!

2 Likes

Situasjonen er som følger: chatten laster OK for de som allerede er logget inn. Hvis man forsøker å logge inn får man en 404-feil og kommer ikke inn, har ikke funnet årsaken til dette enda. Sannsynligvis må jeg sette opp hele chattjenesten på nytt, det vil ta en del timer/hele dagen :confused: Inntil videre får dere som ikke kommer inn kose dere i forumtrådene :smiley: Beklager problemene!

3 Likes

Vil dere laste siden på nytt og si fra om det virker nå? :smiley:

1 Like

Fungerer hos meg nå

1 Like