Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Clear Blue Technologies

Monster.

God timing på den :smile:

Selskapet gjør riktad emisjon på $3m til $0.38

Kjøpte meg inn igjen med 50k aksjer på 0,42 CAD

Good stuff, økte selv med 20k på $0.43! Btw har du sjekket meldinger @Defender?

Vedr UNIBAP?

Jeg holder meg til sektorer som jeg forstår, akuratt nå har jeg nok med Talkp,Psky og CBLU

1 Like

Mulig HTF formasjon i CBLU. Aksjen møter MA på 0.40 som blir en viktig støttenivå fremover.

Det er noe på gang, CEO er nokså klar på at de ikke trenger penger ut året, men tar forbehold om større kontrakter som kan kreve kapital.
Hør Q3 callen ca 37min ut.

Tok ytterlige 50k aksjer i dag 0,40/0,41

1 Like

Enig. Jeg får skikkelig good-feeling av CEO. Må eie flere selskaper av gode kvinner.

Vi skal heller ikke glemme at selskapets backlog i återkommande inntekter øker for hver order som kommer. Med hver order følger 3 års återkommende inntekter, hvorpå backlog stiger for hvert kvartall. Lytter man på hele Q3 er det opplagt for ett par større fine orders kommende år, og i den $5musd orderen man tok i November er det ytterligere potensial til 2000 sites i 2021-2022, mao en potensial på 20-25 musd. Selskapets verdi idag på 20 musd speiler ikke hele potensialet. Tror denne står i $1 om ikke alt for lenge.

CBLU bryter opp av sin High-tight flag :rocket:

5 Likes

@babyrage @Defender
Så det kom en emisjon igår kveld. Tror dere dette er til et nytt prosjekt eller hva tenker dere?
Edit: De sa vel at de hadde operating cash til Q12021

Hvor ser du det? Var en riktad emisjon for 4 dager siden.

Beklager, jeg som sto opp på feil ben idag :upside_down_face:
Så nå at det var datert 7. des

1 Like

Ingen fare :slight_smile:

Økte med 20k idag. Solar går sterkt i US.

1 Like

Stabil her opp till tross for sterk utvikling. Føles som 2021 kan bli meget pent år om klimaet tillater det. Sjekket Q3 en gang till, enig med deg att noe potensielt kan være på gang snart @Defender.

Også senere i Q&A avsnittet av Q3 callen gjentar hun at det ikke skal hentes penger på kort/mellom lang sikt, så frem at det ikke dukker opp «muligheter så trengs likviditet»

1 Like

Spennende 2021, får bare håpe børsen ikke gir opp. Jeg er kortsiktig bearish.

0,7CAD neste?

Ser att 0.7-08 er rundt IPO pris. Oppover der kan det bli spennende.

Sånn syk rørelse.

2 Likes

Får litt oppmerksomhet på den dealen:

1 Like