Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Clear Blue Technologies

Økt samtlige kanadensare idag, UGE og CBLU.

Hva skjer idag?
@Defender @babyrage

Venter i spenning, kanskje bud på selskapet?

tenor

1 Like

Emisjon

Gammelt nytt, dette viste vi for en uke siden

Feil.

Dette er lukkingen av emisjonen og grunnen til trading halt til samme tid i dag. Bedt om av selskapet selv.

Jeg prøvde bare å svare på spørsmålet deres om hvorfor det ble trading halt i dag. Så takk for den…

Har du sett lengre opp i tråden?

Noen som vet hvorfor de «haltet»? Var jo ingen informasjon som ikke markedet viste…

OK, jeg svarer da bare på hvorfor det var trading halt, som dere lurer på. Selve nyhetene selskapet slipper, og om markedet visste det eller ikke bryr jeg meg ikke om.

Dere lurte på hvorfor det var trading halt, grunnen er at selskapet ba om det før slipp av nyheter, her ser du det:

VANCOUVER, BC, Dec. 22, 2020 /CNW/ - The following issues have been halted by IIROC:

Company: Clear Blue Technologies International Inc.

TSX-Venture Symbol: CBLU

All Issues: Yes

Reason: At the Request of the Company Pending News

Halt Time (ET): 9:14

Hvorfor selskapet ber om trading halt for å melde om lukking av emisjonen aner jeg ikke. Ble ikke noe bud i hvert fall…

Økt opp posisjonen her idag, tror selskapet har et pent 2021.

Kjøpte meg inn i dag på 0,55, så får man se hvordan 2021 blir :slight_smile:

Synes det ser greit ut. Fin volum balanse.

1 Like

Kom litt sent til festen, men får håpe på det beste :slight_smile: er i alle fall rette sektor å sitte i om dagen :slight_smile:

Trenger nyheter for at det skal skje noe mer her?

Ingen anelse, tror selskapet står fremfor pen tilvekst foran seg, og ligger rett i tiden (ESG, energi)

Tok osgå og økte litt i dag.

Fikk litt på ,51 jeg og. Tror ikke det skal mange avtalene til før det blir skikkelig fyr i teltet her.

1 Like

Sendte en mail til denne Der aktionaer skribenten som har satt fyr på bla NEL.
Så får vi se om han fatter interesse.

1 Like

Må jobbe litt med en H2-kobling her så får vi nok en omtale… :smiley:
Vi snakker denne karen her?

Ja stemmer