Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Var serverne årsaken til rubberbanding?

Servere, bugs, dårlig optimalisering og rett og slett for mye stuff er årsaken til rubberbanding. Mye er fikset. Er fortsatt noe igjen, men av de jeg har sett som streamer, så er det bare en som har rubberbanded. Var en som klagde om at på en full server, så var det rubberbanding. Vet ikke om det blir “perfekt” ved launch.

3 Likes

Spillertall 04.30 forrige uke 1623
I dag samme tid 4484

6 Likes

Mandag for en uke siden 1307 spillere.
Nå : 3834

6 Likes

Ja nå går det fremover med CE og spillerantallet i går kveld var over 10.000 :wink:

“VintageBeef” er populær på youtobe og har begynt med CE igjen…

“There have been some HUGE changes since I last played this game, so I decided to join the Conan Devolved server and start again!”

8 Likes

Ja 13K med en rätt stor rea om jag minnes rätt? 30% tro man sålde en 100-150k kopior då fast CCU droppade rätt fort när rean var över.

Det vi ser nu har aldrig hänt förrut i conan, dvs spelarantalet ökar och håller i sig utan att det kommer in så mångan nya spelare. De max 2000 nya spelare om dagen förklarar inte hella CCU ökningen, mycklet pekar mot att spelare kommer tillbaka och stannar kvar.

Det känns som Conan har chans nu att etablera sig med Ark och Rust dvs ligga runt top 10-50 dagligen och ha en ccu på 20-40k.

5 Likes

Just presis!

Det vi ser lover så sinnsykt bra :sweden:

3 Likes

#24 nå.
Pleier ikke ligge på førstesiden fra morgenen av. Tror det blir en fin uke :slight_smile:
http://store.steampowered.com/search/?filter=globaltopsellers

10 Likes

Ser ut som att Funcom har bottnat runt 3600 spelare online. Jämför vi med förra måndagen så är det EXTREMT mycket högre CCU. Över 200 % skillnad. Vill man kika på hur hög CCU vi kan nå idag så kan man se att i fredags låg botten på 2800 och toppen på 7300 online.

1 Like

Det tyder på at spillet brer seg globalt. Som er meget positivt.

Verdt å merke seg også at PR kampanjen til Funcom ikke er startet enda. :smiley:

4 Likes

Det blir topp 15 i kveld

1 Like

Plats 22 nu

2 Likes

Begynner å blir :moneybag: av dette :smiley:

Jeg har alltid håpet på at CE skulle bli mye bedre salgsmessig og spillmessig rett og slett fordi funcom er kjent for svært buggy releaser, men de er også kjent for av de som holder ut, at de itererer spillene sine til det omtrent ugjenkjennelige med tiden til hjelp.

Derfor passer EA perfekt for funcom. Meget positive tendenser på antall samtidige spillere og steam sin bestselgerliste. Jeg håper på 1.plassen på steam global ved release.

4 Likes

22 GTS med 10 spill over seg på salg en mandag morgen

Vi snakker :money_with_wings:

På tide at noen nevner det for Mr. :robot: som handler seg i mellom som vanlig :wink:

3 Likes

Begynner å lukte fugl av dette. Klarte ikke å dy meg, og måtte ta et lodd selv (lenge siden jeg har vært inne i aksjen).

3 Likes

Har tatt flere lodd selv nå :wink:
…og mulig flere visst den synker…

1 Like

Jag gör stickprov varje kväll på XBOX för att se hur många som spelar, dvs jag räknar själv ihop antalet spelare som är inne på alla servers. Det finns dock ett mörkertal då jag inte kan se alla som spelar SP/COOP så den korrekta siffran är förmodligen högre. Men såhär har det sett ut sen patchen droppade. CCU är den högsta sen 4/9-2017 och ATH på XBOX enligt mina beräkningar är 2968st och var första söndagen efter release.

39 Likes

Det var mye bedre enn forventet! Takk for dataene @Voidwalker :slight_smile:

3 Likes

Fremdeles #22. Tror vi er oppe mellom. 15-20 når US våkne. Er det Asia som har ført oss opp mot 22 såpass tidlig i hypen?

4 Likes