Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det må være pr dag, uten at jeg går god for tallene da :wink:

Deler vi 9k $ på 29,9, så får vi 301 stk. på 200 GTS listen. Det er helt sikkert pr. dag!

1 Like

Super tak for svar :v:

Er det før steam tager sin %

Ja, regner med det.

Tak, dejligt med relevante svar og i ordentlig tone.

Har investeret i Funcom og lavede den fejl at kigge i HO forum, det er en yderlighed til en anden. Så blev lidt forvirret over om min investering nu også var rigtig. Skulle have set Tekinvest. først :slight_smile:

14 Likes

Ja, HO er ikke noe bra sted å finne seriøs informasjon! Lenge siden jeg sluttet å lese der!

4 Likes

Listen er pr dag og er et ca snitt. Noen måneder er bedre enn andre osv. Men den gir en ok kndikator. Husker ikke hvem som lagde den

1 Like

Man har jo også Steamspy, men når salget er så lavt som nå, så er usikkerheten såpass høy at man ikke ser salget. Som også viser at det er relativt uinteressant. Ref: http://steamspy.com/app/440900

1 Like

Endelig kom weekly oppdatering :slight_smile:

7 Likes

Kan se ut til at vi er på vei ut av polish-fasen. Nytt content vil nok ha en mye større kortsiktig effekt på salget.

Det visar väl bara intresset för CE jämfört med sig själv? Peak på 100% och nu en bit över 50% av när intresset var som störst. Tycker det ser väldigt bra ut jag :grinning:

Ikke helt, 5% av max. 53% av max på det utsnittet. Det er derfor jeg sa at tallene i absolutt forstand ikke er noe bra. Kun trenden som gjør det interessant. Den skal langt opp igjen før det faktisk blir interessant.

2 Likes

Ok, då har du helt rätt :blush:. Förhoppningsvis ska vi en bit upp inför ps4-lansering

likte denne :

“We’ll be able to do a lot in four months, but we won’t be able to do everything.”

4 Likes

Jeg ser også på Facebook at nyhetene siste dagene har mye positiv feedback, så de gjør mye riktig nå. De skrev også i kommentarer at early Q2 er release date. Jeg spår April 2018 som sannsynlig releasedate for CE på PC\Xbox versjoner. Spørsmålet er om PS4 versjonen er klar samtidig…

2 Likes

Såvidt jeg har skjønt, så har de tenkt å rulle ut alt av nye features og områder til PC og Xbox underveis og så slippe det Conan Exiles PS4 etterpå. Jeg spekulerte rundt dette tidligere, etter å ha sett hvordan det gikk når de lanserte på Xbox samtidig som de ga ut en expansion og masse oppdateringer. Jeg synes det høres ut som en glimrende ide. Det gir spillet en sjanse til å være bra nok på PS4 til at det kan få litt skikkelig moment og hype fra fornøyde spillere.

5 Likes

Helt enig i alt du sier. Og jeg tror de innså det selv også at av og til må man gi litt og litt for å sørge for at kvaliteten er god nok. De har ikke råd til å fucke det opp like mye igjen desverre.

1 Like

Ingen som kommer til å savne noe når spillet kommer, men blir et helvete hvis kvaliteten ikke er bra. Combat å mounts+ større kart er mere en nok. ++++ litt små ting

2 Likes

Jeg tror ikke man får mounts, det er vistnok pain in the ass å få til.

Jeg tror man får mounts, man går lei av å løpe. :stuck_out_tongue:

1 Like