Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Er det noen HO-troll dom kommer med i spillet?

5 Likes

Tror ikke det er grunn til bekymring over dette.
Funcom planelgger en begrenset historie her, sjekket steam-forumet i går og de var klare på at historie-delen blir ikke stor.

Community Manager (Jens Erik) [utvikler] 6. des @ 10:22am

Opprinnelig skrevet av Discord Days:
Can a solo player/small groups of players expect something that keeps them interested and challenged in the long term? Maybe something similar to how it was done in The Forest? A light narrative that leads you but the game remains survival sandbox more or less?

Thank you. 

Lore and NPCs might point you towards places of interest that you should go. We’re going very light on story, but if you dig a bit you can find out why you were sent to the Exiled Lands and the story behind the bracelet that your character wears. There are also ruins, caves and tombs where you can discover unique items.

1 Like

Dette er sånt som er kult å ha i et survival-spill.

Noen som vet om CE skal ha genererte maps, eller om de er statiske? Det samme gjelder ruins/caves/tombs? Hvis de er statiske, så er featuren bare sånn passe kul, ettersom alt står på nett om hvordan man finner disse itemene. Er det dynamisk* generert, så tror jeg det kan være et veldig godt salgsargument.

*Alt trenger ikke være dynamisk generert, men sånn som er gjort i Diablo 2 fungerer bra. En kombinasjon av dynamisk/statiske kart, hvor du må gjennom de dynamiske for å komme til de statiske boss-mappene.

2 Likes

En sidenote er jo at rust etter å ha eksistert i 3? år endelig starter å introdusere huler og annet for å gi spillerene noe annet å gjøre enn å bygge baser og drepe andre players.

2 Likes

Jeg lurte også på dette med procedural maps, noen som har hørt noe?

Funcom har ikke utalt noe rundt procedural eller tegnede kart.

Noen som gidder å slenge en twitter/kommentar til dem og spørre?

1 Like

Mener det er statisk i EA i det minste, da de har spesielle områder som de utvikler der med lore og Caves. Tror det er vanskelig hvis det er procedural.

Mener jeg leste et svar fra dem av typen: "We make the maps, so you don`t have to"
til et spørsmål på enten Youtube eller Facebook.

2 Likes

Jeg liker det jeg ser her, og jeg liker at de har involvert IGN og at de får førsteretten på videoen.

21 Likes

Nå begynner vi å snakke seriøs hitrate og mf. Startskuddet?

Når selv onns er positiv, Da skal vi opp!

2 Likes

Jeg likte også dette. Synes de fremstilte trellesystemet på en spennende måte, kan være noe som CE kan utmerke seg gjennom, du kan bruke trellene som din egen hær.

Men dette med at du blir gal hvis du ikke ser på dansende treller er jeg mer usikker på. Virker som en sær RP greie.

4 Likes

Inspirasjon er hentet fra Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, som har sitt eget “sanity system”. Blir veldig kult hvis de får det til.

2 Likes

Man kan vel velge om man vil ha dette på sin server

1 Like

Folkens!

IGN’s side ranker 450 globalt og som nr.181 i USA. Er ikke dette marketing så vet ikke jeg!

F… at jeg ikke har likvide midler nå.

4 Likes

Er litt sexy :

11 Likes

Hvis ikke CE hadde blitt dekket av alle de største gaming sitene, så hadde jeg blitt overrasket. Både AoC og TSW ble veldig godt dekket med stort sett bare positivt vinklede artikler.

Ganske stor forskjell på grafikken her og den de viste i streamen sin synes jeg? Jeg ser fortsatt fram til at de viser noen skikkelig kamp-scener.

5 Likes

Mistenker at de slo av mye i streamen for å unngå at ting kræsjet.

2 Likes

Der var den oppe på Youtube.

12 Likes