Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ce biter seg fast på mellom 13-16 plass på GTS.

Patchen til PS4 blir ikke tatt så vel imot på FB. Litt skuffet selv

Ikke mange fornøyde på twitter heller, en god del brutale kommentarer her.

sjekket reddit og der kom denne fra funcom:
UPDATE: Warpaint and stamina glitch fixes were erroneously in the list of fixes. We apologize for the miscommunication.

:slight_smile::slight_smile::slight_smile::slight_smile:

Vad är problemen som du ser det?

Håper de får fikset opp til helgen da.

De pleier å være bra på ballen når det er kritiske feil de ikke har fått fixet ved patching. Vil overraske meg om det ikke kommer ny hotfix før helgen.

2 Likes

Kommer nok en hotfix, samtlige twittermeldinger var jo bare klaging

Det er bra dog, stort community på ps4 fb også, mange engasjerte = they want to play :smiley:

2 Likes

För många spelare, det är baksidan med att toppa PS4 topseller listan
“Yeah I know right yet another week and servers still full and 9999 ping done with this broken servers turning my paid server into ark”

Jeg må nå drikke vann hvert 5min for ikke tørste ihjel. Det gjør det ganske så uspillbart. Før kunne det kanskje gå 3t. Så noe veldig rart der. Litt skuffet over war-ink, selv om det ikke betyr noe.

1 Like

Så lenge Funcom er på hugget og patcher og “driver på” er det lite å bekymre seg for.

Dette i tillegg til å vise en vilje til å lytte til brukerne og gi feedback, ja så skal du være temmelig sær for å være “ekte” misfornøyd.
Ikke kan du beskyldes for å ha annet enn tunnellsyn heller om du ikke ser at de er på hugget og fikser ting på løpende bånd, selv om kanskje de ennå ikke har tatt fått i akkurat det problemet som du oppfatter som størst.

Jeg har dessverre ennå ikke hatt mulighet til å spille CE (tror egentlig jeg er mer en MYZ mann når det kommer til stykket) men forstår ikke hvorfor en slik ting som at gress og vegetasjon slår igjennom gulvflater ennå ikke er fikset. Dette har vært der siden dag en og skjemmer spillet til en viss grad i følge de streamer jeg følger.
Men feks VintageBeef fortsetter i episode etter episode å skryte spillet opp i skyene.
Mye mer enn hva som behøves for at en tussete investor (som meg) blir litt stolt av eget investeringsobjekt. (Ja, jeg innrømmer glatt jeg er den typen investor som forelsker meg i aksjene jeg investerer i. Altså brudd på den muligens mest basiske regelen av dem alle om nettopp ikke å gjøre slikt.) Men må jeg få si, fy fader hvor moro det er når du både lykkes kursmessig - og at bedriften du snuste litt rundt faktisk leverer varene!
Nevnte jeg at jeg er inne i Funcom?

1 Like

Kanskje du er en av de @Cheng ? Poor man: Buys CE, Rich Man: Buys Funcom stocks :joy:

3 Likes

Er iallefall aktive på Conan Exiles (PS4) på facebook

04

3 Likes

Skal love deg det er aktivitet i den PS4 gruppa til CE.
Ble med i går, og de 14 øverste innleggene i feeden min på Facebook var poster fra CE-gruppa. Ikke alle som er superfornøyde med patchen i går, men er heldigvis en del typer som roer ned stemningen der inne også. Jevnt over et vanvittig engasjement i hvert fall, så åpenbart at spillet har truffet en nerve hos en god del spillere.

8 Likes

Sjekket antall servere jeg kunne få opp på min ps4 i går. Litt over 14 tusen servere totalt. 962 offisielle. Så det vokser stadig :grin:

8 Likes

Da under primetime kan det være rimelig mange som spiller, mange flere enn på pc…

Får prøve å holde meg våken litt i kveld å telle litt folk :sweat_smile: logget på litt tidlig i går. Da var det rundt 25k som var på offisielle. Sjekke i kveld når klokken er over 1800 over dammen

3 Likes

https://www.battlemetrics.com/servers/conanexiles viser 18027 pc servere.
Hmmm…

Den pleier ikke vise alle, men det er ca samme nivå som under EA. Før det begynte å droppe. Spennende å følge med ca 1 måned etter launch når mange av leieavtalene går ut.

2 Likes