Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

De har sagt en del om kampsystemet. Lett og tungt slag. Nye knapper for å slå. Så feelingen blir nok en god del bedre bare med det.

AI har de leid inn spesialister for å håndtere.
Det er både urovekkende og betryggende på samme tid kan en si.

Klatringen er bare en ny feature. Men en god en.

Purges er jeg spent på. Her skiller CE seg ut. Dette kan bli det som vinner hjertene til PVE spillere. Kan bli utrolig viktig. Men håper ikke Funcom hausser dette. Håper bare de overinnfrir på dette i kombinasjon med bedre AI generelt.

3 Likes

Stream har startet, allerede jubel i chat over “facial hair” yay :smile:

-https://www.twitch.tv/funcom

Og ja til cross platform

Edit: Oops, feil tråd. Lenket over til riktid sted!

3 Likes

Tja, er det? Reknar då med at mykje av grunnen er at det er ein ganske grei ting å outsource, med tanke på at dei ikkje treng å ha stor innsikt i “designplanane” til spillet? Eg tenkte hvertfall først at det var ei enkel investering å gjennomføre, for å få fart på utviklinga.

Hvis man legger godviljen til kan man anta at det var for å spare tid.

Alltid godvilje hos Funcom 2.0 :wink:
Fram til det motsatte er bevist…

Uansett var dette 2 positive streams i dag. Jeg så mesteparten av CE og slutten av SWL streamen. Begge gav mange gode svar til spillerne. CE ny biome ser nydelig ut.

13 Likes

Når morti er positiv så blir jeg happy :+1:t6::+1:t6:

2 Likes

Tror ikke det gjør noe særlig utslag på kursen uansett. Er fortsatt kortsiktig negativ der frem til vi får tall eller gode meldinger fra selskapet.

2 Likes

Hold dere fast karer:wink: I dag blei det ny rekord

Owners: 575,098 ± 19,720

12 Likes

Dette er jo koselig :slight_smile:

3 Likes

Noen som har fulgt litt utviklingen av antall spillere om dagen iløpet av juli? :innocent:

Har vært svak stigning

3 Likes

Steamspy stabil ustabil .

1 Like

Hvordan er det med andre spill, er det like ille?

Ja, du finner som regel samme overordnede mønster hos sammenlignbare titler. Når et spill dupper på Steamspy, ser man det hos andre. Denne gangen var intet unntak.

1 Like

Dette er helt vanlig med spill som omsetter lite.

1 Like

Leste på shareville der noen angav at ARK lanseres på XBox 8 august (altså like før CE). Noen som vet om d stemmer og har gjort opp en formening om dette vil være hemmende for CE salget?

Ark finnes allerede på xbox, men de skal gjøre en såkalt “full release” på xbox. Som egentlig bare betyr at de øker prisen. Men det ryktes at de må utsette. Så er ikke veldig bekymret.

De som vil ha Ark på xbox har i stor grad allerede kjøpt early access versionen.

5 Likes

Takk for svar. Da er jeg med!

Ark har faktisk ikke kommet med noe spesielt nytt til full launch. De økte derimot prisen med over 100%. Kjedelig for de som ikke kjøpte Ark til 100-lappen tidligere i år, nå koster det samme spillet 600kr :stuck_out_tongue: https://steamdb.info/app/346110/

1 Like