Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Nå vokner snart kidsa i statene og!
Morro og følge med denne utviklingen nå !

3 Likes

Antar vi kan forvente minimum halvparten av denne %vise stigningen i Players Online på salgstallene i kveld.
Tror vi ser 50k tallet.

Fordelen neste uke er at vi kan sammenligne korrekt ukedag mot korrekt ukedag.

1 Like

Fortsatt for tidlig å bruke disse tallene, men gir en indikasjon om at flertallet kunder er i land der prisen relativt sett er høy

Og prisene

6 Likes

11 000 flere nå enn i går v samme tid!

3 Likes

Ny ath 1730. Dette ser så bra ut. Jeg er full så ta det som du vil.

8 Likes

En ting som er veldig positivt for videre salg er at rabattkortet ikke er brukt opp enda. Det gjør også at vi ikke får den vanlige sterke nedgangen i salg når rabatten går ut.

Noen som vet hvor lenge og hvilken rabatt Ark hadde ved lansering?

2 Likes

Kan du oppdatere med dagens tall?

1 Like

Jeg synes det er interessant at man fremdeles er på topp global steam bestselgerliste og de store streamerne har sluttet å spille. Server’n deres med save-data gikk muligens også offline. Det tyder på at dette ikke er et blaff på noe som helst måte. Og alle offisielle servere (250) er borte. Og siden det er helg blir det ny rekord i antall samtidige spillere.

La oss heller ikke glemme at dette skjer samtidig som ARK har storsalg i håp om å holde spillertallet oppe.

10 Likes

Ja, godt gjort å selge mer (i omsetning) enn Ark som opplever ATH nå i antall samtidige spillere

ARK: Survival Evolved
playing 14 min ago 91,506
24-hour peak 91,506
all-time peak 91,506

4 Likes

Salget til Ark pågår frem til 6. februar. Når dette salget avsluttes vil dette være positivt eller negativt for hvor mange som kjøper Conan Exiles?

  • Positivt
  • Negativt

0 stemmegivere

1 Like

langsiktig positivt. Utan tvil.

17% rabatt fra 2/6.2015 - 22/6-2015, $24,89.

2 Likes

Ark ligger noe foran med antall solgte ved samme tidspunkt, men til lavere pris

ARK 21825 = 5450 TUSD
CE 178
30 = 5350 TUSD

Ca samme brutto omsetning.

5 Likes

Det er sant, Funcom tjener jo nesten det samme på lavere salg

1 Like

Større omsetning, ref. Barbarian Edt. Kommer også litt an på hvor de selger mest geografisk.

2 Likes

@Holmes Done!

Ikke bli forvirret av -10.000, det er stolpene der ark hadde en -8800 dag (nye eksakte tall fra Evil lagt inn :slight_smile: )

EST SOLD - 178,172
EST SOLD % - 14.25%
UNCERTAINTY+/- - 11,807
MAX - 1,332,790
MED - 1,249,958
MIN - 1,167,127

4 Likes

Forklaring @Irathi ? Mener du CE maks kan selge 1,332,790 i år?

Nei dette er i løpet av 30 dager!

7 Likes

Skal nevne at jeg brukte et par timer på å lese igjennom ekkelt mye kildekode på steamspy for å finne de ark tallene. Donasjoner i form av Funcom aksjer motas med takk.

@Irathi : Skal vi øke til 60 dager?

11 Likes