Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles salgstall (FUNCOM)

Alle tallene her:

MAX - 1,332,790
MED - 1,249,958
MIN - 1,167,127

…er uenige med deg :slight_smile:

Stoler du ikke på din egen modell?

Modellen er @irathi sin, jeg stiller bare med rådataen, men den modellen har noen issues. kommer en ny over helgen.

1 Like

Hallo! Modellen har ingen issues. Kan du ikke joine hallelujakoret heller, og synge"kumba-ya" med oss? Her er noen responser du kan prøve i ditt svar:

  • Vi skal til himmels!
  • OMG! 20 kr neste!
  • Move over Starbreeze!
  • Choo-Choo Maddafa****z

:joy:

3 Likes

Vi trenger litt flere dager med data, sånn at vi vet om CE salget faller mer eller mindre enn Ark. De klarer nok 500k første måned… og det er jo ok :wink:

1 Like

Jeg er helt enig med deg @Evilfreud - prøver bare å være litt morsom. Uansett om det blir 500k eller 1 mil. så er det smått utrolig det Funcom har fått til. Jeg mener - det faktum at vi i det hele tatt snakker om 500k nå, og ikke til jul, er jo fantastisk :slight_smile:

1 Like

@pdx
Hvis CE selger mer enn 1 million spill første mnd, vil du bytte forumnavnet tilbake til Funcom Investor i stedet for Tekinvestor da? :smiley:

10 Likes

Men jeg har jo kjøpt så mange domener? Tekinvestor.no, tekinvestor.com, techinvestor.no osv osv :wink::wink:

6 Likes

Owners: 217,251 ± 13,226

14 Likes

Hvorfor skal de avta salget når mange venter på Public sercers… ? nå nærmer vi oss 400 k kopier til tirsdagen… på en uke… så de “burde” klare 100 k de neste tre uker mener du ?

Så sånne seriøst mener du 500 k ? burde være en mulighet… ? Mener du virkelig dette ? natt til søndag er vi fremdeles på top 1 Global. ? Så når kommer dette til å skje… Dette stupet på salget… med rundt 90%… Mandag ?

Vær edrulig nå… og ærlig når du nå svarer meg…

1 Like

bare legger til:
Ark sitt salg stopper mandag (har det blitt sagt her på forumet), da er ikke CE så “dyrt” priset lenger iforhold (CE 300 mot Ark 200) samt en ville tro at folk flest som var intressert i ARK benyttet sjansen de dagene med heftig rabatt (- 67%).

Det er ingen som vet hvordan salget vil gå fremover. Hittil har det gått strålende, og det ser bra ut, men det kan stoppe opp brått. Det må være lov å ha forskjellige meninger, uten at det skal bli aggressiv stemning.

ok greit det… var jeg aggresiv nå… da beklager jeg…

Aggressiv var kanskje ikke riktig ord, men.

Det er mange av oss som har vært med på flere Funcom-lanseringer, da tar vi ingenting for gitt, selv om det ser bra ut. Ved TSW-lanseringen var vi såå fornøyd pga svært lite problemer med servere/innlogging, osv. Det var jo ikke så rart, det var jo “ingen” som hadde kjøpt det…

4 Likes

Garantert :smile: