Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Dataspill - Watch list

Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi kan poste potensielt veldig gode spill som folk kan sjekke ut. Ser frem til å få tips og innspill. Har skjønt at de fleste her også er spillinteresserte. Noen mer enn andre. Jeg er nok ganske høyt på lista og jeg liker spill hvor player skill betyr mer enn tid brukt i spillet og/eller flaks.

Her er 2 spill:

EXANIMA: Physics Heavy Medieval Combat ARPG - Gameplay First Look & Impressions (Early Access)

Exanima is a game by Indie developers Bare Mettle and is the standalone prequel to the upcoming RPG Sui Generis. Exanima is an isometric ARPG with medieval themed weapons and armor & unscripted combat that is heavily physics based. It’s a really unique experience, though difficult to control and learn. If you can overcome the hurdle of controlling the combat then you’ll be presented with some really intense and in depth combat experiences.

Filmen under er fra Arena mode i spillet.

.
.

REVIVAL
Take advantage of your natural talents in Revival’s action-based combat system, using mechanics that depend on player skill more than statistical superiority
https://www.revivalgame.com/about/company

3 Likes

nice!!..

Jeg personlig digger open world survival games!

Feks The Long Dark har jeg spilt mye (i Early Access nå). Backet det til og med i fra kickstarter kampanjen :smile:

http://hinterlandgames.com/

(http://store.steampowered.com/app/305620/)

2 Likes

Har spilt the lost ark og the forrest. Hvordan vil du sammenligne det mot de to? Har kost meg med de spillene i en dag eller 2, men går fort lei + det blir mye googling og youtube som ødelegger for opplevelsen. Dette presser seg vel mest frem pga at det er Early access spill som ikke har en innebygget manual/tutorial.

Har ikke spilt dem. Tenker du på ARK: Survival Evolved? Både Forrest og ARK høres interessante ut. Men det som er litt turn off for meg på dem er horror biten av The Forrest, og mulitplayer “griefing” delen av ARK.

Har også spilt endel Stranded Deep (også Early access), som likner endel på Long Dark men med “stikk motsatt” natur/miljø. Liker realsmen i dem og at (i hvert fall the long dark) kan være skikkelig utfordrende og utilgjivelig :slight_smile:

Ja det var den jeg mente :slight_smile:

ARK - Free weekend:

Noen som har sett på Act of Aggression ?

Nei jeg har ikke sett den. Skal sjekke den opp, men har dere sett Black Desert Online? Den character custimization’en der slår alt jeg har sett før ned i støvlene. Fy fader så rått! Og bra moves/combat ser det ut som, men har bare akkurat sett en you tube film akkurat nå. Så sinnsykt imponerende ut, og det var i mai i år.

ca. 14-15 minutter ut i denne:

Sitat"my best pvp experiences"
Ziggyd

Hadde jeg vært en jente hadde jeg vært våt i trusa nå. Top of the notch pvp. Well balanced, highly skillbased pvp. Ååååh

Tenk om funcom laget et spill med den typen kampmekanikk satt i conan universet. Hadde passet så mye bedre enn mmo-stilen.

3 Likes

Det er det jeg vil ha mer enn noe annet. Eller nå tar jeg til takke med bare et rent pvp spill hvor Gear er helt likt på alle. Ala lev 79 pvp i AoC. Med siges som virker. Kan rulles ut før jul. Garantert over 5000 daglige spillere i flere år fremover.

3 Likes

For en utrolig bra presentasjon han gjør av spillet! Litt overasket hvordan videoen fasinerte meg så mye (jeg spiller ikke dataspill) :smile: