Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

Følte vi kunne ha en egen del med musikk vi liker å høre på mens vi handler aksjer :smiley:

3 Likes

Her er en låt som får meg til å føle meg 99% bedre etter en eventuell dårlig handel:

7 Likes

flere enn meg som bruker Tidal?

edit: del gjerne hvordan du lytter til de små gullkornene i en hektisk hverdag!

I en hektisk hverdag kan det være greit å høre på denne av og til :slight_smile: Og noen ganger når man har tapt penger :wink:

Eventuelt når man diskuterer noe med noen og ikke når fram på noen måter, uansett hva man sier.

Her versjon 2:

Og ja han har litt offensive tekster, men de er jo bare show, og refrengene fenger jo litt.

2 Likes

Jihan Bowes-Little Trader for goldman/HipHop artist https://www.youtube.com/watch?v=Y2WKslaW7bs

2 Likes
1 Like

Fantastisk tekst, åpen for tolking, rock på sitt beste, pga lengden spilles den “aldri” på radio, veldig synd…

5 Likes

Er sett 69 millioner ganger på Youtube, så selv om den ikke er spilt så mye på radio, så er den populær på mange måter, så det er vel ikke SÅ synd på AXL.

1 Like

de er re-united nå så blir spennende om det blir noe ut av det :slight_smile:

1 Like

Helt klart, og nå er han jo også vokalist på ACDC :slight_smile:

4 Likes

Konge film for dem som vil knekke noen timer i helga, sangen tar av etter ca 3min.

God helg.

5 Likes

Har litt dilla på denne sangen om dagen, fester seg kjapt :slight_smile:

1 Like

Bare en ting som gjelder nå for tiden:

5 Likes

Min favoritt i disse røde dager:

1 Like

@Larsen man kan jo gjøre denne tråden litt “seriøs” ved å diskutere hvilken podkaster folk her inne følger med på. :smile:

For min egen del går det i sysla, pengepodden e24 sin podkast mm.

Edit; + planet money

1 Like

Kan anbefale denne som tar opp alt fra kryptovaluta til VR og annen ny teknologi innen start-up scenen

Det er mange bra svenske børs, finans og økonomi podder. F.eks Fill or Kill synes jeg er ganske bra fra noen svenske tradere på Nordnet.

http://fillorkill.se

2 Likes