Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Diagonal bio AB

Går foreløpig som ei kule :dart: De svenske slutter aldri å overraske. 4 :norway: 8 :sweden: i portisen

Fått på deg gullbuksene eller Concorde? Du drar jo faen så mye laks om dagen :ok_hand:

@Andre10k Vært en syk sommer. Truffet godt blink på svenskene i bio portisen. Venter bare på «lille løkta» som er 50%. Nyt videre. Du gjør det ikke så galt sjøl heller :partying_face:

1 Like

Godt å høre! Har hatt 2 knakende gode sommere nå på rappen selv ja, bare lille lommelykt våkner fra dvalen sin en gang så blir det nok enda mer fest :partying_face:

1 Like

Her taes det sats igjen :partying_face:

Hallo folkens!

Har lest bittelitt (og da mener jeg bittelitt, aka https://diagonalbio.com/wp-content/uploads/2021/06/Diagonal-teaser-EN-05.pdf ) om dette selskapet. Er det noen her inne som har satt seg mer detaljert inn i det, og som har grunnkunnskapen til å gi en vurdering av selskapet?

Når det gjelder inntjening, leser jeg at “Panviral will be manufactured at low cost, and the revenue
will be driven by sales of panels for detection of specific pathogens”. Selskapet tar sikte på break even ila 2023, med en omsetning på 32 millioner svenske kroner. Er dette innenfor realismens rand, og hva skjer evt deretter?

Jeg ser noen på twitter mener at Aegir Bio ikke er en direkte konkurrent, mens noen mener at de absolutt er det, men at Diagnoal sin teknologi er overlegen.

Hvis noen kan dette, og vil gi oss ulærde en liten oppsummering, hadde jeg satt pris på det :slight_smile:

Har kikket litt på selskapet, og det er jo veldig tidlig selskap. Panviral-plattformen kan jeg ikke vurdere medisinsk, men det er vel bare testet på rundt 10 covidtester?
Mener også at tidslinje som selskapet skisserer er veldig optimistisk.
Men ser jo også at selskapet er veldig haussbart i kjølvannet av Aegir Bio :smiley:.

Har sett en presentasjon med CEO der han gjør en dårlig figur, han er ingen selger