Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

frister å gå i dine fotspor her Kronn :slight_smile:

1 Like

Ikke følg meg, eg har hatt flaks noen ganger i det siste, eg nærmer meg sikkert uflaks

2 Likes

sitter du ennå i ELE Kronn?

Ja, eg sitter, men har ikke åpnet traderen idag, så vet ikke helt status

Vurderer kjøp her, men venter på momentet skal ta seg opp

Vent med kjøpt til under 2 kr - som meg :slight_smile:

1 Like

Jeg finner ingen informasjon om ICO-en annet enn at den skal gjennomføres en eller annen gang…? Ikke at jeg har gjort et helhjertet forsøk, men jeg vil tro infoen ville vært lett tilgjengelig om det var noe konkret på trappene (altså startskudd for ICO, hvor man kan tegne seg osv)…

Det er vel fremdeles ikke avgjort om ICO ska gjennomføres…

1 Like

ELE kommer med sin Q3 rapport den 30.11, og da kommer flere detaljer. Min magefølelse sier at det kan være lurt å være inne med litt cash i ELE aksjer da.

ELE gikk feks opp 50-60 prosent ved kunngjøring av krypto/råvare coins og nesten 100 prosent da de skiftet navn. Dette er en aksje som tradere elsker, ikke så ulikt @Funcom.

Men vær obs på høy risiko, men det er vel slek ungdommen lika eller hur @Kronn?..

2 Likes

De har ikke annonsert ICOen enda, dvs. de venter på godkjenninger men den kommer @VargVemund.

Jeg skal inn her med en større post når a). aksjen er nede på 1.60-1.40 eller b). når aksjen er oppe på 3 kr eller mer. Selger ikke min eneste aksje enda men denne saken her skal jeg ha med meg.

Heldigvis tror jeg ikke på noe ICO her før neste år så jeg tror den bare vil bli tradet hardt med i mellomtiden.

Og @Slobo - jeg tror den kan få en utvikling lik APCL og Funcom. Enig at det gjelder å være inne. Når rally kommer til sommeren neste år må man være inne med minst 30-50% av kapitalen eller hur?

3 Likes

Ja er enig. Kommer nok til å kjøpe meg inn med mer frem mot sommeren ja. Det er nok lurt å være tidlig inne, særlig hvis hybriden krypto/råvare slår an, ref “verdens dyreste pizza”:

2 Likes

Tja, det er i risikoaksjene at pengene ligger, eller Evt blir liggende igjen :nerd_face:

2 Likes

Helt riktig. Det jeg evt. går inn med her er jeg villig til å avse, slik som med APCL… :wink:

2 Likes

Blir det opp, eller i kjelleren idag ?

2 Likes

jeg tror opp, Blue Ocean har levert tilbake aksjene de lånte, og transjene er vel ferdig nå?

Blue Ocean has now converted convertible loans in the total amount of NOK 5.6
million to 3,294,117 new shares in Element. In addition, Blue Ocean has sold a
total of 5,552,807 shares in Element. Even further, Blue Ocean has returned the
3.25 million shares in Element held on basis of a share lending agreement with
White November Fund Limited.

2 Likes

Ble litt fart i ELE når BO er ute. De hadde igjen kun 241k aksjer.
Spennende å se hvor vi slutter i dag. Kv.rapport 30.11 kan gi ny næring til aksjen.
:muscle::crossed_fingers:

2 Likes

Møte på jobben her, så er ikke innlogget, hvordan er kursen da ?
Ser den åpnet bra

2,26 nå. Hva tror du om veien videre Kronn?

Ingen formening, bare ren gamling for min del

3 Likes

Det er rett og slett forfriskende å se noen som sier rett ut hva de driver på med. :smiley:

3 Likes