Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Duogdu portefølje

Ble så inspirert av @Hakon sin portefølje og fant en enkel måte å gjøre det på, VPS investor.
Har ikke vært mye bevegelse/trading for min del i år, økte i Funcom når den var på topp, kjøpte så ned mot «betonggulvet» rundt 3-3,20, jævlig dårlig kvalitet på den betongen gitt! Snitt på ca 3,50 nå, men gikk jo greit i pluss når jeg solgte på vei opp før lansering av CE.
Økte i Targovax rundt 25, har snitt her på ca 23.
Skulle nok flyttet noe over fra Trvx til PCIB, men nå sitter jeg stille.
Erfaringen min er at jeg gjør det best når jeg unngår trading… kjøpte feks en liten slant(10k) Fun forrige uke på 2,13, solgte 40k på 2,41 når nyheten kom, for så å kjøpe tilbake igjen 30k på 2,50…
Er fullasta og vel så det i Fun.
Har også 11k i Episurf med snitt ca 8kr, og deltok i emisjon/utskillelsen av medisin del i Natto.

!

542FB1EA-3A3D-4E24-8F4B-3763B4DACBB1

12 Likes

Har du Nano enda? Ser den står på listen din… :slight_smile:

1 Like

Ja, reduserte jo, men har vel ca 50% av hva jeg hadde, nytter ikke å være på Tekinvestor uten Nano!:grinning:

3 Likes

Du er bare såvidt innafor, når du reduserer med 50%! :joy::joy:

1 Like

Må prøve meg på Krypto jeg også:

3 Likes

Jeg solgte mine 460 Ethereum XBT den 11 desember for noe over 39 kr. Oppgangen startet…you guessed it, rett etterpå! :joy:

2 Likes

Kjøpte krypto XBT på fredag for totalt SEK 10054.
I dag, torsdag, er fasit SEK 12571
Det er vel ca en hundrings i kurtasje.
Er lysten på å selge 10-20k Funcom og flytte over, venter på en ny opptur i Funcom.

Edit: ellers er porteføljen på god vei mot ATH, bare ca 20% under, den var vel ned ca 40-50% fra ATH.

1 Like

Solgte 2k i Episurf for rundt 5 kr, inngang ca 8 kr.
Kjøpte Ethereum XBT for 84,12 (kjøpte for 58 forrige fredag…).
Har nå 218 ETH XBT.

Liksom ETH XBT fyker opp! (kommer ikke over at jeg solgte 460 stk for litt over 39 den 11 desember…) :sweat_smile:

Jeg øker for å sitte, det var også planen med Episurf som jeg solgte litt i, men mangler kapital, er dessverre ikke i stand til å ha cash på aksjekonto.
Blir spennende å se hva Ethereum står i om ett år.

2 Likes