Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

EM i Fotball 2021

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/presset-til-at-spille-behov-for-krisehjaelp/8626994

Resultatet betød mindre end han overlevede, jeg har fuldt ham og læst alt der er blevet skrevet om ham i +11 år og så dør han.
Heldigvis rigeligt med kompetente læger ved hånden.
Jeg gik i seng efter den mærkeligste kamp nogensinde.

2 Likes

Meget spesielt å være vitne til en slik hendelse, heldigvis ser det ut til å gå etter forholdene fint med Eriksen.
Fotball resultater i seg selv betyr ingenting i en slik sammenheng.
De beste ønsker for Christian Eriksen!

8 Likes

Italia vinner , spiller fotball slik det skal spilles !!

3 Likes

Italia var gode i går. Jeg er ikke veldig imponert over Frankrike, får håpe de kommer seg ila. turneringen. Portugal mot Tyskland på lørdag blir en must-see! :slight_smile:

1 Like

Jeg er tydeligvis helt idiot når det kommer til disse fantasy-greiene. Når skal jeg bytte mellom benk og de som er utpå? Når en spiller har spilt bytter jeg han ut med en på benken (som ikke har spilt), men byttet blir ikke utført, selv om lagoppstillingen min er riktig der og da. Med en gang jeg oppdaterer eller gå inn på lagoppstilling igjen så er det sånn det var før jeg byttet. Dårlig kombo og ikke ha peiling i utgangspunktet, samtidig som jeg plasserer en haug av poeng på benken.

Spiller du tv2/nrk sin? Da kan du kun utføre bytter mellom rundene, laget står som det er inntil alle lag har spilt sin kamp nummer 2. Først da blir byttene du har gjort aktive.

1 Like

Tv2/nrk sin, ja. Okei, takk! Da kan jeg ikke bruke alle spillerne i en og samme runde, da benken er benket til jeg eventuelt setter de utpå igjen en annen runde?

Korrekt!
Benken vil også spille inn dersom en eller flere av de du har på banen ikke spiller. Da vil første “lovlige” spiller fra benken komme inn automatisk.

1 Like

Gratulerer til Danmark med avansement.
Vel fortjent :+1::denmark:

7 Likes

Danmark Wales i Amsterdam :denmark:

6 Likes

Ja, i kveld gratulerer vi @Fso og alle andre dansker her inne! Har en følelse av at mange nordmenn gleder seg over dette🥳

9 Likes

Danskene kan fotball de :soccer: : :ok_hand: gratulerer og vel fortjent :denmark:

5 Likes

Tak - og så må vi håbe at holdet virkelig kan formå at vise det potientiale de har, så kan de nå langt…

God kamp, gode mål - lidt tyndt straffespark, ogggg tak til Belgien…

5 Likes

Ja tak det var dejligt og se noget vellykket bold - lover godt for fremtiden både med hensyn til spillere men så sandelig også træner.

5 Likes

Jaskuda det var jo en klasse bedre end Wales - 1/4 finale næste lørdag.

7 Likes

Fantastisk fin kamp mellom Frankrike og Sveits. Litt sjokkerende å se Frankrike ryke :flushed:

6 Likes

I etterpåklokskapens lys kan man også lure på hvorfor den unge superstjernen med et helt umenneskelig press på seg skulle ta den siste straffen. Lå i kortene at han kom til å bomme.

1 Like

Dæven, Italia spiller pen fotball. Har Belgia i knestående nå. Hadde personlig Belgia som favoritt før mesterskapet, men de har ikke imponert verken mot Portugal sist, eller nå mot Italia.

4 Likes

Må si meg enig. Jeg har Belgia i finalen på tippekupongen på jobb, men det ser ikke lyst ut. Viktig at Belgia fikk den straffen før pause :sweat_smile:

1 Like