Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

EOS - kryptovaluta

Flere har troen på at dette som mange andre nye kryptovalutaer er den “nye” ethereum/bitcoin. Andre mener denne kryptovalutaen er en scam/hoax.

Hva er deres tanker rundt valutaen?

1 Like

Gjorde en liten trade gjennom hitbtc i denne. (Ute nå)

Høy aktivitet her: https://steemit.com/created/eos

Svindel…

1 Like

Fortsatt noen som mener at dette er svindel?:slight_smile:

Syntes icoen er svindel ja. Tenk hvor mye penger EOS teamet har nå… Samt 2 milioner nye coins hver dag. Fortsatt et hallår til slik.
Når jeg leste om teknologien ble jeg svær interessert, men jeg kan ikke støtte slike åpenbare money grabs. Nå har dem flere milliarder, hvilke incentiv har de til å fullføre noe som helst. De kan fint cashe ut eth å ikke levere noe som helst i nærheten av hva som loves.
Samtidig har de nå selvsagt også muligheten til å kjøpe all hjelpen de trenger! Så de har absolutt muligheter til å realisere mye teknologi.
Men jeg har ikke tillit til teamet. De har nå så mye penger de kan manipulere prisen som de ønsker også.

Jeg er usikker.
Om det er en svindel, så er det isåfall den største noensinne etter Madoff.
Jeg har derimot tillit til Dan Larimer, sett i lys av hva han har gjort tidligere.

Har ikke EOS selv, men registrerer at det pågår en fake airdrop kampanje. Om du blir redirecta til en EOS airdrop eller havner på ẹos.com/ (e med prikk under der altså) hvor denne er linka til så styr unna.