Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Episurf Medical (EPIS-B)

Jeg er glad for at jeg bare betalte 12000 sek for mine 20tusen TR, god investering det :rocket:

Får du opp denne @holmes?

Edit: eller er Epi konk?

E24 i morgen:

"Episurf er konk"
De skulle ha presentasjon men de hadde ikke betalt nok for å få lov til å fremlegge presentasjonen. Episurf samarbeidet med den Svorske mafiaen.

1 Like

Får ikke opp heller

Her står det 8. Mars

1 Like

Er det så nøye da? :grinning:

Her er opptaket:
@Duogdu, @holmes

Mye av det samme under presentasjon, mens spørsmål siste 10min er litt interresant.
Link: https://youtu.be/cs8OMGtiisc

2 Likes

Nå er det vel litt vakuum frem til aksjene kommer. Regner med at den blir solgt ned til 7.50 når disse kommer ut på markedet, men bare å holde ut noen måneder så kan den fort stå i 15-20.

1 Like

De er på Nordnet kontoen så jeg har “glemt” de nå.

Nå har jeg fått BTA på konto, ser at den handles lavere enn aksjen, så samme mønsteret her som med rettene, at hvis man vil kjøpe episurf så kan det lønne seg å kjøpe EPIS BTA B i stedet for EPIS B.

2 Likes

Virker helt molbo å selge BTA-ene nesten en krone lavere en selve aksjen. Hva kan være grunnen til det?

da var pengene teekt

Gamle aksjonærer har lagt aksjene i skuffen og glemt de, så få selgere av aksjen, men mer aktive har sittet på BTA og TR? En teori. Uansett så har man fått 80øre ca hele veien i arbitrasje for å bytte over fra aksjer.

Kan du forklare dette med BTA @holmes? Hva er forskjell på BTA og B, bortsett fra prisen da…

Trodde aksjer var aksjer jeg, bortsett fra A og B, med og uten stemmerett…

Tegningsretter som er betalt, de vil bli konvertert til vanlige B aksjer

Ok…hmmm jeg har fått BTA B på konto, har bare kjøpt TR og tegnet meg for disse.

Hvorfor blir ikke dette B aksjer med en gang? Mulig jeg er treg, ja jeg er det, vet det i mange sammenhenger! Men dette var merkelig synes jeg.
Ikke at jeg bryr meg veldig, det går seg til, kursmessig, og vi tjener penger etterhvert :slight_smile:

Det er en mellomstasjon før bta og overtegning blir til nye aksjer. Egentlig bare en måte å sørge for at aksjene hele tiden er likvide så du ikke låser penger inne uten å kunne selge.

1 Like

rights issue was subscribed for by shareholders to approximately 91.5 per cent, which means that Episurf Medical receives approximately SEK 109.5 million before issue related costs.

Vil si det er sånn midt på treet. En kunne ikke forvente overtegning når en så at tegningsrettene ble gratis.

http://episurf.com/app/files/Episurf_Q4_2016_ENG.pdf

Operating loss i Q4 var –18,285,401

Så Episurf har ca et år på seg til å bevise at dette kan bli en business?

6 Likes

Dette innebærer da at de som overtegnet får hele overtegningen også?

1 Like

Jeg er glad jeg ikke er en slik kjiping, mine tr er kjøpt og betalt…:confused:

Standupguy you! :joy:

Min første emisjonsdeltakelse dette, så jeg prøvde alle variantene, deriblant noen retter til 1,60. Kjempekjøp hehe :slight_smile:

2 Likes

Oj, da er jo også jeg kjiping! Jeg ga rundt 60 øre😯
Lever greit med det, så for meg rundt 50 øre som minimum, og da var 60 øre ok. Men vi skal vel klare å tjene noen kroner her også :blush: