Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ethereum

In equity markets, futures are often used to get a rough idea of which direction the price of an asset or commodity is headed. If crypto follows a similar pattern, ETH above $400 seems like a distinct possibility.

3 Likes

Pang! 400

7 Likes

Er det noen Krypto etf som følger eth jeg kan kjøpe på Nordnet via en ask?

Etter det jeg kjenner til finnes det ikke noen crypto ETF-er enda.
Det finnes dog noen tracker sertifikater som kan handles på Nordnet, f.eks:

Jeg kjenner ikke til hvordan disse produktene virker, så ville lest meg litt opp på de før du evt. handler.

Kjenner ikke til slike, men det har blitt veldig enkelt å handle Ethereum og BTC med norske kroner via den nye norske exhangen www.nbx.com

1 Like

EP 02: How Loopring is Scaling Ethereum with zkRollups | The Hidden Gems Podcast by Covalent

2 Likes

Har gjort gode trader med eth xbt og btc xbt tidligere. Enkle, rimelige nok - smlignet med orginalene, og absolutt likvide. Dette har være en helt grei innfallsport mot kryptomarkedet, lettvint via vanlig depot hos nordnet. Fungerer som de fleste ordinære aksjer i praksis.
Anbefaler å prøve hvis man er nysgjerrig, men og litt forsiktig.

1 Like

Jeg også. Sitter med litt av begge deler nå også. Uten gearing da.

Fortsatt i takt. Bryter ethereum mest opp i morgen, eller blir det bitcoin?

6 Likes

Hva tenker man om stadig økende fees for ETH?

1 Like

Det et problem pr. i dag, men ETH 2.0 med overgang til Proof of Stake er vel tenkt å løse dette.

2 Likes

Nå skjer det ting

4 Likes

423 :muscle:

4 Likes

Nydelig

4 Likes

Weekly vi ser på her?
Bare å gjøre seg klar for ny 10-dobling da.

1 Like

Best å spenne setebeltene ja.

Weekly logarithmic

4 Likes

Krypto er bra mtp at man kan sende penger på tvers av landegrenser uten å betale så mye i gebyr :crazy_face:

1 Like