Hva er grunne til det store avviket på kursen på Eth/usd hos to forskjellige plattformer
Hos Cex.io ligger den på 920 og på Coingecko ligger den på 841, på cryptocompare på 828 Usd, hvorfor?
Hva er grunne til det store avviket på kursen på Eth/usd hos to forskjellige plattformer
Hos Cex.io ligger den på 920 og på Coingecko ligger den på 841, på cryptocompare på 828 Usd, hvorfor?
Tilbud og etterspørsel. Plattformene er ikke koblet opp mot hverandre og derav avvik i pris. På Coinmarketcap.com oppgis gjennomsnittsprisen på alle plattformene, eller du kan se hva kursen er på de enkelte under “markets”.
Ahhh, lærer noe stadig vekk, trodde plattformene var mer synkrone på kurs. Brukt coinmarketcap, men ikke dykket videre ned før. Nyttig, takk!
Men merker at xbt nok er greiere for meg, blir veldig mye sjekking av kurs når man er inne i coins direkte.
Kjøpte litt ripple i går kveld. La inn en høy salgsordre to timer senere og den var solgt ila natta.
Kan fort bli avhengig og ensporet av dette ser jeg…
Avsteming på kryptovaluta, vennligst svar her:
$1000 virker nå som en “magnet” på ETH/USD
XBT Provider sine ETF’er handles via First North, og kun i åpningstiden på børsen Søndager skal du bare sitte og se på charts - planlegge hvordan du skal kaste vekk mest mulig penger i uka som kommer
Haha! #toothemoon
Eth handles allerede for over $1000 i Korea. De bare kjører på der borte… forhåpentligvis følger vi andre etter, etterhvert
Er det lov å håpe på under $400?
Du får nok muligens rett før eller siden
Jeg spår ikke, har ikke fulgt ETH like tett som BTC, jeg bare spør
Trenger ca. 20 ETH til en ICO + kanskje 20 ekstra som jeg tenker å gå long med.
Sprekk BTC så sprekker ETH…så enkelt er det.
Småpenger under 100k som går ut av landet blir sjeldent registrert av myndighetene. Den nye valuta regelen som kom for litt siden er at alt over 100.000 skal registreres hos valutaregisteret.
Hva ser vi for oss av potensiale i kursen her for 2018
?