Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Fantom

Jeg har troa på SpiritSwap, det er den første FTM basert swap til å bli lista på CoinMarketCap. Men er vel flere Swap / Dex’es på Fantom nå ville vært forsiktig på hvilken man setter egga sin i.

Jeg har tatt noen lodd i følgende Swaps / Dex:

Par andre som virker legit men ville vært forsiktig med;

1 Like

Mange har blitt nevnt i Defi Tråden

FTM ser veldig bra ut teknisk! Tradere liker dette.

Ang. Dex på Fantom, tror jeg Spirit stikker av med den største delen av kaken, rett og slett fordi de har et bra team som leverer varene, aktive på Discord og holder det de lover.

1 Like

Enig men man bør følge med ZooCoin de har levert temmelig bra produkter selv om de ikke har en Swap 100% offisielt på plass enda. De ligger litt foran Fantums de startet først med NFT, wallet og Charts som blir brukt av både SpiritSwap og SpookySwap og de har en solid Dex som er under arbeid.

ShibaSwap har og flyttet 50% av sin share fra SpiritSwap til Zoo.
Før så kjøpte man Shiba på Spirit men nå kjøper man det fra Zoo.

1 Like

Burde jeg farme på Spirit eller Spooky? Ser at Spooky har litt høyere APR, men hvilken er mest “safe”?

Tja APR er høy nå men faller fort, du får mer tokens for samme antall FTM hos Spirit, men igjen Spooky har færre antall tokens. Men de har omtrent samme Market Cap (MCap) og Total Value Locked(TVL).

Men Spirit blir nok den neste PancakeSwap for FTM,og som @PepG nevnte de blir nok den plattformen som tar den største biten av kaka når det gjelder slike Plattformer på Fantom kjeden. Så selv med lavere APR så er det nok dem som vil levere best tilbake senere.

Men igjen Disclaimer alltid Do Your Own Research, og aldri invester mer enn det du er forberedt å tape. Selv handlet jeg både Spirit og Spooky for 1,5-2x enn dagens priser :sweat_smile:

2 Likes

Personlig virker det som prisene på Spirit og Spooky har stabilisert seg mer, så tror tiden for å kjøpe er nå. Håper også på at Bitcoin fortsetter oppover, sånn at Fantom kommer seg til 1 dollar.

2 Likes

Helt enig :point_up::+1:

1 Like

Hva tror du om Unidex i forhold til Spirit i totalt volum på Fantom?

Jeg ser at jeg har glemt å svare her. Volum på spirit vs unidex er jeg usikker på om hvem som får mesteparten av kaken.

Jeg ser nå at Spirit har fått en bra security audit rapport og her kan jeg aldri tenke meg at vi snakker om “rug” iallefall. :slight_smile: Spirit har flinke folk og får skryt av Cronje.

2 Likes

Ja både Spirit, Spooky og Zoo sees på lite sannsynlig at de er rugs. De er og klarert fra https://rugdoc.io/

Harry yeh er vist nok investert i både Sprit og Zoo Coin.

Jeg tror nok disse blir blant de største :ok_hand:

1 Like

Kan ikke helt skjønne hvorfor noen heller vil handle på en enkelt børs når de kan handle mange samtidig og sikre en bedre pris for handlene…! Med mindre de ikke vet bedre selvsagt, og det er vel der det ligger.

1 Like

Merkelig kursutvikling når man sammenligner med det fundamentale som skjer så og si hele tiden. Kan umulig fortsette lenge :thinking:

At kursen står fortsatt der den er tenker du?
Jeg skjønner heller ikke hvorfor den ikke går opp mer, den ser ikke ut til å være så dominert av BTC lenger heller.

Er bare å vente det ut så fyker den vel opp :v:

Tja forsåvidt. Eller at den brøt igjennom både 33 og 28 cent som jeg mener er støtte. Men lite volum så ikke så skremmende. Så er nok en bear-trap tenker jeg. Er nok gunstige nivåer å akkumulere på tenker jeg :grin:

2 Likes

Eller så er vi i en vinter sesong og vil kravle sidelengs en periode til, bare å akkumulere nå som du sier :slightly_smiling_face::ok_hand:

https://fantom.foundation/blog/ftm-listing-on-gemini/

Første listing i USA

4 Likes

Yes håper det hjelper med prisingen :crossed_fingers:, bare synd at det kun erc20 tokens det er snakk om og ikke native tokens på Opera nettverket.

Fin OHS på gang :slight_smile:

3 Likes