Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Du har også fått det flere ganger?

2-3?

1 Like

Ja det stämmer som @Savepig skriver. 3gånger iallafall. Så gick det inte att ångra gilla.

1 Like

Hei @anon50125742, @Savepig og @erpe80, jeg har fikset noe som kan ha vært årsaken. Vil dere si fra hvis det skjer igjen? :slight_smile:

3 Likes

Its a sicilian message - @Snoeffelen is sleeping with the fishes

1 Like

Savepig, jeg henger ikke helt med her nå.

Se innleggene rett over, om folk som mottok et varsel fra deg gang på gang, og så pdx sin

@Savepig antyder at jeg løste problemet ved å senke deg i havet med sementsko eller lignende, men det er jo helt tullete. I disse dager ville det vært mye lurere å forgifte noen man ville bli kvitt så de først fikk coronasymptomer. #perfectcrime

2 Likes

@Savepig Selv om det blir litt mindre scrolling når du slår sammen innlegg tror jeg det skaper mer forvirring å ikke se rekkefølgen.

Generell forumkutyme som går til alle som har en tendens til å kuppe tråder:

Det finnes en genial redigeringsfunksjon på postene her: Bruk den, ikke spam ned trådene.

Jo det funker utrolig bra hvis man bruker quote. Bare man gidder å ta seg tid.

1 Like

okok

Hei, problemet med varsler har begynt igjen her. :face_with_raised_eyebrow:

Jeg har og opplevd å få gjentatte varsler fra snoeffelen

Ikke noen flere her!

Jeg fikk en selv nå :joy:

1 Like

Till info PDX så sker samma sak med S sitt nya inlegg i SoftOx nu. 2 gånger har jag fått upp varsling. Verkar bara vara på S sitt inlegg.

image

1 Like

@pdx

Hvordan har medlems registrering / Bruker aktivitet vært i mars? :slight_smile:

1 Like

God spørsmål :slight_smile: Det ble ny ATH på en del tall i mars :smiley:

Her er tall fra det siste året:

Aktiviteten de siste 5 årene:

Fint med grafer som det er hyggelig å se at går oppover, til forandring :wink:

5 Likes

Ny dag, nytt forsøk på å løse dette :slight_smile: @erpe80 @Savepig @anon50125742

En interessant bug, egentlig. Når @Snoeffelen skriver et innlegg varsles hans 127 følgere om dette automatisk. Men, én av følgerne hans har slettet brukeren sin, så varseljobben feiler når den skal sende til en bruker som ikke finnes. Når en slik jobb feiler, blir den lagt i en “retry”-kø, som prøver igjen med jevne mellomrom. Når den kjører på nytt varsles da alle 127 igjen, før jobben feiler …igjen.

Jeg har nå slettet at denne brukeren følger @Snoeffelen i databasen, så får vi se om det hjelper :slight_smile:

Si fra hvis dere får flere varsler :slight_smile:

7 Likes

Bare for å komplisere det litt mer så følger jeg ikke lenger snoeffelen. Så da burde den jo ikke sende til meg lengre, selv om det er «retry»? :nerd_face:

Men setter pris på innsatsen, da! :ok_hand::grin:

1 Like