Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Å kalle meg en Ap-velger sier mest om din dømmekraft :wink:
Dog regner jeg med det var ironi :grin:
Joda @pdx it makes perfect sense, men når man får varsel om et Jubileumsbadge, så er det denne man ser, så er det litt som å få SMS fra Norsk Tipping at du har vunnet, så sjekker du på nett så har du vunnet 30 blanke NKR i Joker :joy:

2 Likes

Er det mulig å skru av tekbot for enkelt brukere? :slight_smile: For enkelte (ihvertfall meg) er det kun en irriterende funksjon :stuck_out_tongue:

Du kan skru av varsling i hver aksje du følger nederst i tråden (se under), men har enda ingen global av-knapp nei. :slight_smile:

Det ryktes at det kommer en funksjon for å dempe andre brukere, så den kan kanskje funke her.

2 Likes

Dempe eller skjule helt?

Du kan allerede dempe (ikke få) varsler fra TekBot ved å legge han til nederst i innstillinger på profilen din:

Du snakker her om å gå tilbake til steinalderen, å jakte mat med øks og klubbe i stedet for på Coopen, å dra din brud etter håret inn i hula i stedet for å sjekke hun opp på Tinder etc?
Tekbot (ALL HAIL) er jo Jørgens virtuelle alter ego, og vår egen Gud her inne, hvordan kan du en gang tenke på å ikke få inn hans visdom når den deles ut?
Fy og pføy! :joy: :rofl:

Du har gode poeng som er vanskelige å argumentere mot!
Det bunnet i latskap, fjernet enkelttråder nå :stuck_out_tongue:
Er kun inne i krypto for øyeblikket, men innen ett år regner jeg med å få meg litt aksjer igjen så hadde vært praktisk med midlertidig mute og enkelt få alle varsler tilbake :slight_smile:

3 Likes

Hva skjedde med siden? Mindre fonter mer minimalistisk?

Ta en refresh :slight_smile:

1 Like

Det hjalp! :smiley:

1 Like

Så på badges nå etter å ha lest denne tråden, og oppdaget en som heter “Devotee” fordi man har sjekket TI hver dag i 1 år. Fikk meg til å lure på hvor mange dager på rad jeg faktisk har vært innom her, noen mulighet for å sjekke det?

Jeg tror ikke det er så lett å finne ut av :smile: men jeg ser at du har hatt ca 1300 besøk totalt, så kan du evt se hvor mange dager du var vært medlem og se prosenten av de du har vært innom :smile:

Du burde mekke en ny badge. “adicted”

Da er man pålogget ALLE dagene man har vært medlem :smiley:

1 Like

Kan evt kalle badgen «evilfreud» :joy::joy::joy:

1 Like

Get 10 trolls banned - Achive the badge Evilfreud

:smiley:

Evt “trolljeger” Oppdag 10 kontoer tilhørende bagger og Larsen.

2 Likes

Kanskje greit å ikke ha muligheten til å finne ut av det også, svaret ville sikkert ha skremt meg :smiley:

1 Like

Jeg fikk en badge for å ha vært pålogget 365 dager av et år. Skremmende…

1 Like

Jeg får ikke ut tall per bruker, men denne gjengen har besøkt siden minst 700 dager på rad :slight_smile:

image

6 Likes

Dreamteam aka kremen av kremen :heart_eyes:

3 Likes

Som alle vet smaker krem best etter 700 dager :smiley:

1 Like