Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Hvem skal da være moderatorer? Hvis ikke dagens moderatorer skulle fått deltatt i debattene så må noen andre overta!
Jeg stoler på at våre moderatorer klarer å skille rollene greit, om de skulle glippe, ja da har vi @pdx som vi kan henvende oss til, nytter ikke det får vi gå til Erna😉

10 Likes

Dersom man selv er aktivt med i en debatt og “motparten” (en som har motsatt syn i saken som diskuteres) må moderes er det vel greit å høre med medmoderatorene sine og la de ta akkurat den saken.

4 Likes

Det er i praksis dette som skjer idag, kommer det rapporteringer på motparten eller moderatoren som deltar i diskusjonen diskuteres dette i plenum blant moderatorene og pdx eller løses det av en annen moderator.

1 Like

Samme problemet her. Har vært slik i flere uker eller et par mnd. Får opp vinduet til emojis, men ikke mulig å trykke på noen av de. Om noen andre legger til en emoji på et innlegg så kan jeg trykke på den så det blir en ekstra.

Har Samsung.

6 Likes

Akkurat den samme feilen opplever jeg.
Er relativt nytt, dvs noen uker som Mml nevnte her.

2 Likes

Takk for feedback!

In other news:

6 Likes

Er det mulig å få porteføljevisningen til å akkumulere tap, gevinst og utbytte slik at den blir litt mer reell?

1 Like

Det er mulig, og jeg har utforsket det en del tidligere. Jeg kan ikke love noe på veldig kort sikt fordi det er krevende å løse det på en god måte :slightly_smiling_face:

@pdx, Hadde det vært en ide og laget en aggregert portefølje av alle brukerne som har lagt inn sin portefølje i systemet, behandlet det som et fond og sammenlignet med OSE og evt andre børser?

Så kunne du brukt dataen i markedsføring for siden.
“Brukere på Tekinvestor taper i snitt 20% mer enn indeks hvert år, bli en av gjengen du også, kun på tekinvestor insider”

1 Like

Bare 20%!? :smiley: :laughing:

Det kunne absolutt vært spennende ja, med det nye data-APIet har jeg tilgang på historiske data, som må til for å lage en sånn løsning. Det kunne også vært interessant å se om de med mange likes på forumet gjør det bedre enn de uten f.eks. Eller å se hva de som gjorde det bra det siste året har i porteføljen nå. Men, det avhenger jo av at folk holder porteføljen sin oppdatert over tid :slight_smile:

1 Like

Her om dagen begynte tekinvestor-siden å sende alt til “innboxen” min. De fleste av disse er tråder jeg aldri har vært innom. Hvordan fikser jeg dette?

image

1 Like

Hei! Det ser ut som du har valgt å følge brukeren @TekBot, så da blir du varslet om alle børsmeldingene den poster :slight_smile: Du kan skru det av ved å trykke på “Følger” knappen her: https://beta.tekinvestor.no/u/tekbot :slight_smile:

3 Likes

2 posts were merged into an existing topic: Vårt nye moderator-team :slight_smile:

@pdx
er det mulighet for oss som har vært insidere å få fjernet porteføljene våre? ser så dumt ut med 8-9% avkastning når det så langt i 2019 er 39,9% :sunglasses:

Det enkleste er bare å sette 0 antall og solgt til 0kr.

Og evt sette opp på ny.

ja, men når jeg ikke er insider lenger så får jeg ikke tilgang til portefølje siden :sweat_smile:

1 Like

Jeg kan fikse :smile::+1:

2 Likes

Har chatten et problem?
Får ikke lastet den overhodet idag. Det er siste dagen før helg @pdx, jeg må få utløp for litt kreativ galskap i chatten!

Den er død her også.

Takk for beskjed, jeg sjekker opp med leverandøren