Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Godt å høre :slight_smile:

Dette er nå fikset :slight_smile:

1 Like

Ser at trading view har gull (og sikkert mye annet), men har ikke satt meg inn i kostnadsstrukturen for å få tilgang til API

2 Likes

Ikke viktig, men litt pussig ;).

Insider har gått ut, men hvis jeg prøver meg på en insider link, som f.eks:

https://beta.tekinvestor.no/page/bli-insider/3/?topic=Insider%20Aksjon%C3%A6rliste%20Nordic%20Nanovector%20(NANO)

Så krasjer iPhone app’en (iPhone SE) og blir borte.

På PC (Chrome) blir det bare en nesten tom side.

1 Like

Det må jeg få fikset, takk :smiley:

1 Like

Trenger nattemodus! Kona er sur som en grevling når jeg leser TI på senga.

2 Likes

Løsning : Bytt ut kona.

Den forrige klagde også på TI. Den neste kommer garantert også til å gjøre det. Det blir nok enklest å bare gi oss nattemodus :wink:

2 Likes

Finnes ingen erstatning for meg!

Finnes vel støtte for dette i diverse browsere?

2 Likes

Bruker TI-app på Androidmobilen.

1 Like

Skal lage en egen dark mode som kan skrus på ved behov :slight_smile:

2 Likes

Appen bugger skikkelig for meg idag. iOS. Funker ikke å trykke på logoen for å gå til startskjermen. Må lukke appen og åpne den igjen hver gang nå.

2 Likes

Børskurs og utvikling er en meget kjekk funksjon som fungerer fint når jeg henter opp trådene fra fremsiden. Dersom jeg bruker snarveien oppe høyre og velger tråder jeg tracker så endres ikke kursen dersom jeg velger tråd for en annen aksje.

Her er eksempel dersom jeg har vært innom PCIB-tråden før jeg besøker tråd for Photocure:


Hadde nok blitt ramaskrik om denne aksjekursen var korrekt :wink:

2 Likes

Appen er helt ødelagt på Android. Går inn, åpner en tråd. Trykker tilbake, logoen vokser som underlivet til @Konamixx når han ser ei på 60+. Den hopper xx antall tråder opp og ingen ting funker, kun scroll, ikle emojis eller noe. Må force close. Skjer 11 av 10 ganger.

1 Like

Ikke like ille på IOS, men den oppfører seg rart og zoomer veldig.

1 Like

Hmm, litt å ta tak i her altså. Skal undersøke.

Installerte på nytt og det ser ut til å hjelpe her iværtfall.

1 Like

Jeg tror jeg har låst zoomen nå så den er mer stabil nå, det var fryktelig irriterende :slight_smile:

Prøvde igjen. Logoen ble fremdeles mega og hoppet 4 dager tilbake i denne tråden. Ingen ting som fungerer. Scrollet til bunnen og da ble de 2 siste innleggene helt hvite.

Trykket tilbake…

Trykket på big logo…