Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

nnlegg trukket tilbake av forfatter, blir automatisk slettet etter 72 timer, med mindre det blir rappor

Savner å kunne bla igjennom redigerte innlegg… :roll_eyes: Synes det var en cool mulighet.

2 Likes

Får varsel på polygon uten eg kan sjå at han har skrevet noe nytt.


1 Like

Takk! Har luket bort enda en feil nå, send meg en privat melding hvis det skjer igjen :slight_smile:

Nå har jeg ikke lest over, så dette kan ha blitt forespurt før, men;

Hadde det vært mulig å få en historikk på hver aksjonær i listene, altså muligheten til å klikke inn på hver enkelt for å få alle datoene de har vært ut og inn av topp 50, ikke bare sist sett?

1 Like

Det er en graf på høyre side som viser historikken til hver aksjonær, men jobber også med noe som blir enda noen hakk hvassere enn det vi viser i dag :wink: #kommersnart

4 Likes

@pdx , er det noe poeng i å ha denne funksjonen aktivert ?

Neste ubisoft forward er 10.september :slight_smile:

2 Likes

Jeg har 23% av posten. Funksjonen er fin, men den funker dårlig i poster med lite aktivitet. Jeg pleier å ignorere den.

Uansett UBI forward 10 september blir bra :smiley:

1 Like

:slight_smile:

2 Likes

En ting som hadde vært kult var om man kunne få se hva kursen var på i det en kommentar om en aksje ble publisert. Altså slå opp tidspunktet til kommentarene i en database over kursverdier og vise dette ved siden av kommentarene.

Kunne også vært gøy å se kommentarene vist langs et plott av aksjekursen, da gjerne filtrert på de høyest rangerte kommentarene så det ikke blir så voldsomt mange.

8 Likes

Eller tror du folk rapporterer innleggene dine fordi du driver og random kopierer inn innlegg etter innlegg i tråden?

1 Like

Random? Det er noen innlegg fra fundamental tråd som beskriver godt i flere tilfeller. I småprat bør det være veldig greit?

Innlegg etter innlegg?

Og det beskriver i klartekst at det er kopiert fra bruker og i anførselstegn. Dette synes jeg var merkelig moderering?

Fremfor å kopiere innlegg etter innlegg kan du legge en link til de aktuelle innleggene du mener er relevante. Jeg har sendt deg en PM på dette tidligere da det er utrolig irriterende å scrolle gjennom gamle innlegg gang på gang.

Ok, det er en fin funksjon. Enig i det. På en småprat er det ofte «værre» ting enn å scrolle? Men godt poeng det solskimm. Tror ikke jeg fikk det til, men skal forsøke det :+1:. Det er ordentlig kommunikasjon solskimm. Tommel opp.

Synes ofte det er ganske hard klype og kommunikasjon fra moderator. Forventer egentlig at det er høyere nivå hos de enn menigmann :sweat_smile:

Bare hyggelig.
image trykk på den knappen så kommer linken direkte til det innlegget.

3 Likes

Hej @PDX,
en funktion att zooma in på aktionärlistor grafen hade vart nice. Blir aning litet på mobil. Lägg det på “too do listan” :blush:

1 Like

I det siste serverer Tekbot varsler to ganger (android), vet ikke om du er obs på dette @pdx?

Har du tilfeldigvis flere android telefoner, eller brukt appen på flere telefoner?

Bruker den kun på en telefon. Får ikke de samme varselene når jeg er på PC.

@pdx Jeg opplever til stadighet at Android-appen enten fryser helt eller at den tillater scrolling men ingen annen interaksjon. Dette kan vare alt fra 5-30 sekunder før den på nytt lar seg interagere med. I de tilfellene det er mulig å scrolle så virker det som den ikke laster nye data, så jeg kan scrolle vilkårlig langt opp i en tråd, men får bare lest de siste x antall meldingene, resten er bare blankt.

1 Like

Takk! Flere som opplever det samme?