Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Forumet er oppgradert og alt gikk bra (?)

Hei, i kveld gjorde jeg et nytt forsøk på å oppdatere forumet etter at det feilet spektakulært forrige helg :smiley: Det ser ut som om det har gått greit denne gangen men si fra hvis du opplever problemer. Det kan være at du pga. oppgraderingen måtte logge inn på nytt - beklager det! :slight_smile:

8 Likes

https://tekinvestor.no/aksjonaerlister

image

Takk! Listene trenger litt ekstra tid siden de må importeres og kvernes på nytt :slight_smile:

1 Like

Edit: Slått av biomed mtp. aksjonærlistene.

1 Like

Får ikke logget inn via appen🤔

Får du en feilmelding?

Feilmelding der det sto “du har ikke adgang til denne ressursen”.
Men nå virker det plutselig :sweat_smile:

Så bra! Det kan oppstå litt ymse feil nå fordi jeg har flyttet forumet til en annen server, så å ta en god refresh av siden kan være lurt :smile:

1 Like

Bortsett fra et rent helv#$&# for å huske passordet fordi jeg måtte logge inn på nytt ser dette bra ut. :slightly_smiling_face: Klikket på glemt passord men fikk ingen mail, men så gikk det opp et lys bakerst i hjernebarken :sunglasses:

Det er noe med aksjonærlistene - ser ut som at det er to lag, et lag med kun aksjonærnavn, og et annet lag med aksjonærnavn, innehav, endring osv., og at radstørrelsen ikke er lik i de to listene. Det gjør at informasjon om % beholdning, endring, innehav m.m. forskyves rad for rad nedover i listen. Nederst i listen ser man det tydeligst - mange rader med navn, % beholdning, endring osv. som er skjøvet helt ut av den “faste” delen av listen.
Har forsåvidt vært slik tidligere og, men nå er forskyvninger ødeleggende for slutten av listen.
Bruker Samsung Galaxy, s20 Ultra.

Det er dette du mener sikkert:

Hehe @vegar_beider, ja, ditt bilde viser mer enn mine 1000 ord :sweat_smile::+1:

1 Like

Er på saken :smile::+1:

1 Like

Glemt passordet, fikk e-post, men siden den viste til eksisterte ikke. Husket etterhvert passordet så det løste seg for min del😊

Prøver å bytte e-mail, får en e-post som i likhet med poster over, viser til en side som ikke eksisterer.

Kursene er helt på bærtur

Jeg undersøker passordproblemene, takk for tålmodigheten!

@blubba: hvilke aksjer? Har du lastet siden på nytt?

@pdx Det kan hende det er min mobil som er synderen her, men for meg ser det ut som at aksjonærlistene er litt sikk sakk?

Er på saken, takk :slight_smile:

@DrGjerdesmett: kan du prøve igjen nå? :slight_smile:

Alle som har hatt problemer med glemt passord, prøv gjerne en gang til nå. Verifiserte at det funket for meg nå :slight_smile: