Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom fundamental tråd

1082 på shareville som eier funcom, spennende å se om det stiger

6 Likes

Er det mulig å hente ut historisk data?

Desverre ikke så langt jeg vet, derfor jeg pleier å lage en liten notis på det

Funcom shareville 13.01: 1161

Sprek vekst på en drøy uke.

3 Likes

Avanza går motsatt vei, 1292 til 1259 i løpet av en måned :stuck_out_tongue:

Gidder du sammle dem i et excel ark, gjerne med Avanza eiere på en annen linje

1 Like

I Redeyes första rapport om Funcom kan man hitta detta textstycke om MC på sida 16:
“The game is being internally developed on a relatively low budget of about USD 10-12 million according to our estimates.”

Är detta en typo tro? 10 musd borde nog inte anses om sen ‘low budget’ i jämförelse med andra titlar från Funcom.

10-12 MUSD er relativt low budget i spillverdenen. For Funcom så er det jo en mellomstor tittel. AoC og TSW hadde vel budsjetter på 20-30 MUSD. For Funcom 2.0, så er det jo en noe større tittel. Hvis de lykkes med MC, så antar jeg budsjettet til Dune blir økt, hvis ikke tror jeg det også blir en tittel omkring der i størrelse.

3 Likes

Press release: Moons of Madness console release moved

2 Likes

Trist och meddela det en vecka innan.

Behöver bli bättre på kommunikation alltså.

Sedan är de här en liten release .

2 Likes

Bare å bøye seg frem og gjøre seg klar til i morgen… Igjen…

1 Like

Jeg er aldri overrasket over hva folk finner på, men syntes det er merkverdig hvis folk er inne i funcom nå pga MOM konsoll eller chop chop.

7 Likes

Nå har jo de aller fleste her sagt at MOM er et non-event. Plutselig nå når det blir litt utsatt så skal det ha en påvirkning på kursen? Folk er nå rare…

2 Likes

Folk er ute av Funcom pga. MOM og Chop Chop :joy:

Kanskje noen kjøper seg inn igjen siden MOM på konsoll ble utsatt i 8 uker :thinking:

6 Likes

Blir nog en liten dip ner ja. Sett till historiken i alla fall. För min del skiter jag i vilket, skall inte sälja i morgon ändå. Det ”värsta” som kan hända är att jag köper på mig några k till :thinking::relieved:

1 Like

Vel, ønsker ikke å være ufin eller tråkke noen på tærne, men la de skvettne selge unna. Om ikke altfor mange mnd ser vi 20 tallet allikevel🏆

2 Likes

Skal de kjøre enda en reverse split?

3 Likes

Utsett gjerne til Halloween 2020 for min del…

Ce, MC, Goldfarb og Dune👍.

“Alt” annet er bare “støy”.

2 Likes

Faktisk ikke en helt dum idé.

Funcom burde ha kommet med den utsettelsen noen uker tidligere, såpass kontroll forventer jeg at de har. Sitter ikke med aksjene min pga. MOM på konsoll for å si det sånn, men syns at de kunne håndtert den der litt bedre.

4 Likes