Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom fundamental tråd

Har flere ganger klødd meg i hodet over at aksjen gikk så dårlig etter at Tencent kjøpte seg inn. Kursen ble momentant kjørt ned i kjelleren, og havnet på Investechs «hold deg unna» liste få måneder etterpå.

3 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @antzzo (1355 likes)
  1. @h3nk1 (668 likes)
  1. @anon80503862 (477 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Krafer (323 likes)

  2. @Christian (321 likes)

  3. @Evilfreud (294 likes)

  4. @xfrox (226 likes)

  5. @Halling (196 likes)

  6. @Savepig (193 likes)

  7. @Morti (185 likes)

Gratulerer!

Update in connection with the announcement of intent to launch voluntary offer

1 Like

4 Likes

bilde

Blir spennende å se om de sier noe om potensialet til fremtidige utgivelser i budet når det foreligger. Må jo inkludere mer info enn hva vi har blitt servert i kvartalsrapportene de siste 4 årene.

Hvorfor skal de si noe om potensialet i bud? Tencent vil jo bare ha best mulig pris. ikke fore oss med info :wink:

1 Like

Poenget mitt er at “certain forward looking statements” er mer enn hva vi har fått fra Funcom de siste rapportene.

Tencent er vel ikke tjent med at man hever forventningene så forventer ikke all verden egentlig.

Press release: New release window for Conan Chop Chop

OH shit 15 % ned nå.

eller forresten vent litt :smile:

Hva er det de styrer med? :thinking:

2 Likes

Kan man undra

Er Chop Chop snart et år forsinket? Nå hadde ikke så mange veldig store forventninger til dette, men jeg synes det er litt betenkelig at dette drar ut så lenge

De flyttet det for å lage multiplayer, tydelig at det er vanskelig å få til.

2 Likes

Release date blir vel 1 april?

9 Likes

Känns väldigt konstigt; ingen anledning heller? Borde ju vara färdigutvecklat vid det här laget :thinking:

Edit: var visst en anledning-my bad

Hadde vært fint med release nå, siden dont starve together begynner å få litt oppmerksomhet igjen. Med multiplayer tror jeg chop chop kan ta litt markedsandeler der eller plukke opp en del av de som går lei dont starve. Får vente da. Greit at Tencent har budet så det ikke har noe å si for oss om ting blir utsatt eller ikke, men kjedelig for spillet sin del synes jeg. Skulle kanskje ha latt det være en aprilspøk når det var ferdig og ikke før man begynte på det :stuck_out_tongue:

Hele meldingen.

OSLO, Norway – Feb 12 th, 2020 – With all the elements of a hack and slash rogue-lite for 1-4 players being packed into one game, it’s no wonder developer Mighty Kingdom and publisher Funcom have decided to move the launch of Conan Chop Chop from February 25th to Q2 2020.

“We are almost at the finish line. The additional time is to ensure that the game is optimized for online multiplayer, and to give us a chance to add some polish here and there. It’s basically all about getting that final Chop in place,” says Mighty Kingdom CEO Philip Mayes, adding that “This isn’t merely a one-chop game. This is Conan Chop Chop , and that necessitates extra attention to detail.”

Conan Chop Chop was cheekily announced on April 1st, 2019, and was perceived to be an April Fools’ Day joke. The hack and slash rogue-lite was then unveiled as a real game during E3, where press and influencers got the first hands-on preview. Conan Chop Chop will be released on PC, PlayStation 4, Xbox One and Nintendo Switch.

1 Like